عصر امروز جلسه ای یک ساعت و نیمه در دفتر مهدی پرهام میان مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص آخرین وضعیت تیمداری مالک باشگاه نساجی برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 27 September 2016
بعد از این جلسه مهدی ابراهیمی مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص خروجی جلسه گفت: متاسفانه جلسه یک ساعت و نیمه ما با آقای پرهام به نتیجه مورد دلخواه نرسید و ایشان کماکان نسبت به موضع قبلی خودشان اصرار دارند. در این جلسه مسائلی عنوان شد که بنده از طرف آقای پرهام با استاندار محترم مازندران و فرماندار محترم شهرستان قائم شهر و مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان مازندران مطرح خواهم کرد.
 
مالک محترم باشگاه نساجی با توجه به دلایلی که در نامه به استاندار محترم مازندران نیز اشاره کردند، با تاکید فراوان انصراف خود را از تیمداری اعلام کرده و آماده واگذاری باشگاه نساجی میباشند. ضمن اینکه آقای پرهام از برخی شنیده ها که ایشان از معافیت مالیاتی طی این چند سال بهره برده اند شدیدا واکنش نشان داده و اعلام کردند حتی یک ریال هم بخشیده نشده ام. هر کسی یک سند در خصوص معافیت مالیاتی بنده بخاطر تیمداری نساجی دارد نشان دهد. بنده در این باشگاه جز هزینه، چیزی بدست نیاوردم که تمام اسناد آن نیز موجود است.
 
ابراهیمی مدیرعامل باشگاه نساجی در پایان در خصوص اینکه حالا وضعیت باشگاه نساجی چه خواهد شد گفت: می بایست در حل مشکلات نساجی فکر اساسی کرد ولی در حال حاضر با توجه به اینکه مالک محترم باشگاه نساجی رسما اعلام کردند که دیگر تیمداری نمیکنند احتمال برگزاری دیدار ما در جام حذفی ضعیف است. نساجی در وضعیت خوبی نیست و باید تدبیری درست اندیشید.
 
فرتاک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار