فرمانده انتظامی شهرستان “نکا”، از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار ۱۳۱ میلیون ریالی که با چک جعلی قصد برداشت وجه از حساب یکی از بانک ها را داشت، خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 29 September 2016
به گزارش تابناک مازندران به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ”هادی نصیری” با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی برارائه یک فقره چک جعلی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریالی  از سوی فردی در یکی از بانک های عامل شهرستان نکا، ماموران پلیس آگاهی سریعاً به این بانک مراجعه کردند.
 
وی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی متهم به جعل چک را دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: متهم به نام "محمد- الف”  ۳۵ ساله در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به جعل چک اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و روانه زندان شد.
 
 
 
دستگیری سه عامل افیونی و کشف ۳۷ کیلو تریاک در محمودآباد
 
فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد از دستگیری سه عامل تهیه وتوزیع مواد مخدر و کشف ۳۷ کیلو و۶۸۵ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ "زمان شالیکار” فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت :در اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی وبرخورد با ناهنجاری های اجتماعی ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسائی ۳ عامل تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند .
 
فرمانده انتظامی محمودآبادافزود: ماموران با شناسائی سر دسته این باند در اقدامی عملیاتی وی را دستگیر کردند .
 
وی درادامه تصریح کرد : ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل این متهم ۳۷ کیلو و ۶۸۵ گرم تریاک و ۲۹۵ گرم سوخته تریاک کشف شد .
 
سرهنگ شالیکار همچنین ،اظهار داشت، درادامه این عملیات دو نفر دیگر از همدستان متهم نیز شناسائی ودر اقدامی عملیاتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .
 
فرمانده انتظامی محمود آباد در ادامه، گفت : سوء مصرف مواد مخدر از این جهت که بنیان‏هاى روحى، روانى، اخلاقى و اجتماعى خانواده و اجتماع را متزلزل مى‏کند و سبب به وجود آمدن رفتارهاى آسیب زایى مانند اختلال و تنش در نقش‏هاى خانوادگى، ولگردى و خیابانگردى، تکدى گرى، انجام رفتارهاى کجروانه و … مى‏شود، به عنوان مسئله‏اى اجتماعى تلقى مى‏شود.
 
وی ، افزود : مصرف روزافزون و بی رویه مواد مخدر به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات قرن حاضر تلقی می گردد و زیان های ناشی از آن در زمینه های اجتماعی واقتصادی بسیار سنگین است زیرا قدرت تفکر، خلاقیت ، توان و کوشش و سازندگی را از انسان ها می زداید و ویرانگریهای حاصل از آن زمینه ساز سقوط بسیاری از ارزشها و هنجارهای فرهنگی  و اخلاقی می گردد و سلامت جامعه را به مخاطره می اندازد.
 
شالیکار با اشاره به این که هر ساله مبالغ هنگفتی از سوی دولتها صرف مبارزه با آن می گرددتصریح کرد : اعتیاد خانواده ها را فرو می پاشد و شخصیت و زندگی قربانیان خود را به اشکال بسیار گوناگون نابود و متلاشی می کند .
 
فرمانده محمودآباد در خاتمه از شهروندان خواست : برای مقابله با این بلای خانمانسوز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند .
 
 
 
 
 
دستگیری دو سارق داخل خودرو در قائم شهر
 
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان "قائم شهر”، از شناسایی و دستگیری دو متهم به سرقت داخل خودرو و کشف بیش از چهار فقره سرقت خبر داد .
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شعبان مهری” با اعلام این خبر، افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت خودرو و اموال داخل خودرو ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان اقدامات پلیسی را برای شناسائی و دستگیری سارقان آغاز کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: ماموران در حین اجرای ماموریت و تامین نظم وامنیت در سطح شهر به دو فردی که به طرز مشکوکی در حال باز کردن درب یک خودرو بودند مشکوک شدند .
 
وی در ادامه تصریح کرد : مظنونان که با مشاهده ماموران قصد فرار داشتند، در اقدامی عملیاتی توسط ماموران دستگیر شدند .
 
سرهنگ مهری خاطر نشان کرد :متهمان در بازجوئی ها تاکنون به چهار فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند .
 
شعبان مهری اواتی در پایان گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
 
کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک در شهرستان جویبار
 
گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان "جویبار”، از شناسایی و دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف قریب به ۱۰ کیلو گرم تریاک از خودروی آنان خبر داد .
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرگرد ” اکبر درویشی” با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر، در سطح شهرستان جویبار موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با شناسایی متهمان، این افراد را مورد تعقیب ومراقبت قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: ماموران با شناسایی خودروی متهمان با هماهنگی قضائی در ساعت یک بامداد امروز (چهارشنبه) موفق شدند، در بازرسی از خودروی متهمان نه کیلو و ۹۵۰گرم تریاک را کشف کردند.
 
سرگرد درویشی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار