رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: وضعیت ترافیک در تمامی محورهای استان در حال حاضر سنگین است.
کد خبر: ۳۱۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷ 10 October 2016
به گزارش تابناک مازندران،  جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ان، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محدوده جوارم فیروزکوه به‌صورت سنگین است.
 
وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در محور کندوان، اضافه کرد: وضعیت ترافیک در محدوده پلور تا آب اسک محور هراز نیز به‌صورت سنگین است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: وضعیت ترافیک از محدوده پهنه کلا تا تاکام محور سمنان ـ مازندران نیز به‌صورت سنگین است.
 
این مسؤول یادآور شد: از لحاظ جوی نیز سطح محورهای مازندران ابری و خشک است و مشکلی خاصی نداریم.
 
محمدنژاد در مورد محدودیت‌های ترافیکی محورهای مازندران به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، تصریح کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز دوشنبه 19 تا ساعت 6 روز شنبه 24 مهر ماه امسال از محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه ممنوع است؛ البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری بلامانع است.
 
وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 23 مهر ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای دوشنبه 19 و جمعه 23 مهر ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
 
محمدنژاد اضافه کرد: همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روز جمعه 23 مهر ماه امسال از این محور ممنوع است.
 
وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی از محور هراز اشاره کرد و گفت : تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای دوشنبه 19، پنج‌شنبه 22 و جمعه 23 مهر ماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار