هدف از اجرای این طرح را نقش بستن لبخند زیبا برروی لبهای کودکان و همچنین مشارکت و نقش مردم مهربان بابل در ایجاد لبخندهای مهربانی که می تواند تسلی دردهای سخت کودکان بیمار باشد ، ذکر کرد.
کد خبر: ۳۱۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 24 October 2016
به گزارش تابناک مازندران،  دکتر محمود صادقی رییس این مرکز از فراخوان طرح نذر اسباب بازی از تاریخ 8 تا 14 آبان در شهرستان بابل خبر داد.
دکتر صادقی گفت: در این فراخوان همشهریان عزیز می توانند به دفتر مددکاری این بیمارستان و یا دفتر مدیریت آستانه امام زاده قاسم بابل مراجعه کنن و مهربانی های خود را تحویل نمایند.
 
به گزارش روابط عمومی بیمارستان آیت ا... روحانی(ره) بابل ، وی اضافه کرد : لوازم اهدایی همشهریان عزیز در اختیار بخش قلب اطفال قرار می گیرد تا کودکان این بخش در دوران بستری پس از جراحی قلب باز و آنژیوگرافی از آنها استفاده کنند.
 
وی هدف از اجرای این طرح را نقش بستن لبخند زیبا برروی لبهای کودکان و همچنین مشارکت و نقش مردم مهربان بابل در ایجاد لبخندهای مهربانی که می تواند تسلی دردهای سخت کودکان بیمار باشد ، ذکر کرد.
 
ایشان گفت : ماشین های بازی ،عروسک های ایرانی ، لگو ، لوازم التحریر و .... موردنیاز می باشد.
دکتر صادقی گفت : چون نمی‌خواهیم مروج فرهنگ های غربی  و... باشیم لطفا از تحویل عروسک های باربی ، موزیکال و ... خودداری فرمایید.
وی در پایان گفت : اگر چه هر هدیه که از شما رسد نیکوست ، اما یادمان باش این هدیه ها به دست کودکان بیمار می رسد ، پس لطفا در حد توان اسباب باری نو یا تمیز اهدا کنیم. پیشاپیش دست‌تان را می فشارم که اینقدر مهربانید و همواره دلتان می‌تپد برای لبخندهای نازنین بچه‌های بیمار!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار