اداره کل راه وشهرسازی مازندران2 هزار میلیارد ریال به پیمانکاران بدهکار است .
کد خبر: ۳۲۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۸ 12 November 2016
باشگاه خبرنگاران  ، نوروزی مدیر کل راه و شهرسازی مازندران میزان مطالبات پیمانکاران از طرح های راهسازی این استان را حدود 2 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین مطالبات پیمانکاران راهسازی در این استان از طرح های راهسازی حوزه ملی است .
 
وی افزود : با پرداخت بموقع مطالبات پیمانکاران در قالب اسناد خزانه ،اجرای طرح های راهسازی سرعت می گیرد و عملیات چهارخطه محور سوادکوه – قائمشهر نیز به اتمام خواهد رسید.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : عملیات چهارخطه محور هراز نیز با تامین اعتبار در سال 96 تکمیل و زیر بار ترافیک قرار می گیرد.
 
نوروزی افزود : در مجموع در مازندران یکصد طرح راهسازی در دست اجراست که با تکمیل آن شاخص های راهها در این استان نیز ارتقاء خواهد یافت .
 
مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال 95 حدود 100 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه مصوب کرد که قرار است 45 هزار میلیارد ریال آن به پیمانکاری طرح های عمرانی دولتی داده شود .
 
جاده سوادکوه محور قائمشهر – تهران حدود 84 کیلومتر در حوزه استحفاظی مازندران قراردارد و تاکنون 71 کیلومتر از این محور چهارخطه شده و برای اجرای این پروژه هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شد .
 
حدود 101 کیلومتر از جاده هزار از آمل تا پایان تونل امامزاده هاشم در حوزه اداره کل راه و شهرسازی مازندران قرار دارد که بیش از نیمی از این محور تاکنون چهارخطه شد و برای تکمیل 45 کیلومتر باقی مانده حدود پنج هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است .
 
ساخت مسیر 45 کیلومتری محور باقی مانده از جاده هراز حد فاصل بایجان تا نزدیکی تونل امامزاده هاشم (ع) برای تعریض و چهارخطه شدن به پیمانکار واگذار شد و در این مسیر 20 دستگاه تونل و 27 دستگاه پل نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار