کد خبر: ۳۳۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 16 November 2016

به گزارش تابناک یزد،اولین بازی هفته هفتم لیگ برتر والیبال با پیروزی خاتم اردکان یزد به پایان رسید. در اولین بازی هفته هفتم لیگ برتر والیبال تیم پارسه تهران در خانه والیبال میزبان خاتم اردکان یزد بود.

ست اول این دیدار با برتری سخت 27 بر 25 پارسه تهران همراه بود اما تیم خاتم اردکان در سه ست بعدی عملکرد بهتری را ارائه داد. تیم اردکان در هفته گذشته این رقابت‌ها بازی بسیار خوبی برابر بانک سرمایه به نمایش گذاشت و قهرمان دوره قبل به سختی و با نتیجه 3 بر 2 موفق به شکست این تیم شهرستانی شده بود.

در ست دوم شاگردان میرحسینی در تیم یزدی با نتیجه 25-18 شاگردان نفرزاده را شکست دادند.

ست سوم نیز این تیم مهمان بود که موفق عمل کرد و 25-19 به برتری رسید تا در ست شماری بازی 2 بر صفر به نفع خاتم اردکان یزد شود.

 در ست چهارم تیم پارسه که در هفته‌های اول لیگ عملکرد خیلی خوبی داشت، ناکام ماند و این ست هم 25 بر 22 به نفع اردکان یزد به پایان رسید. در نهایت این تیم مهمان بود که موفق شد سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاورد. اردکان با این سه امتیاز 9 امتیازی شد و پارسه نیز 11 امتیازی باقی ماند.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته از دقایقی پیش تیم‌های شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نبوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
صحیح خبر این است که در ست شماری 2 به یک به نفع خاتم یزد شود نه اینکه در ست شماری بازی 2 بر صفر به نفع خاتم اردکان یزد شود.خخخخخ ست اول که پارسه برده بعد سه ست هم که برگزار شده شما چگونه محاسبه میکنید جناب گزارشگر تصور میکنم در زمان تحصیل در ریاضیات کارنامه ضعیفی از خود به جا گذتشته باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار