کد خبر: ۳۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 09 May 2015
مدیر جهاد کشاورزی بابل از اجرای 21 فقره احکام قلع و قمع ساخت‌ و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود غلامی از اجرای 21 فقره احکام قلع و قمع ساخت‌ و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای حفظ و نگهداری زمین‌های کشاورزی و باغی در روستا‌ها به استناد قانون حفظ کاربری زمین‌ها در زمینه احکام قلع و قمع صادره از محاکم قضایی در مورد تغییر کاربری غیرمجاز، 21 مورد از بناهای غیرمجاز ساخته‎شده به مساحت بیش از یک‎هزار مترمربع در منطقه درون‌کلای شرقی از توابع مرکز جهاد کشاورزی بابل‌کنار این مدیریت طی مراحل قانونی با حضور مسئولان ذی‎ربط استان و شهرستان تخریب شد.

وی با قدرانی از همکاری و هماهنگی مؤثر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست تا نسبت به حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی همت کنند.

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: به همه شهروندان توصیه می‌شود از ساخت‌ و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی اجتناب کنند و درصورت ضرورت می‌توانند از مراجع ذی‌صلاح همانند مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی کسب تکلیف کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار