کد خبر: ۳۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 10 May 2015
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در سال گذشته ۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون و ۶۰۵ هزار ریال از اجرای نیات واقفان خیراندیش مرتبط با حوزه‌های علمیه در مازندران هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، فرشید نوروزی اظهار داشت: تنظیم برنامه و بودجه سالانه امامزادگان و بقاع متبرکه یکی از وظایف معاونت توسعه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران است.

وی با اشاره به اینکه سالانه برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرایی می‌شود، افزود: تنظیم برنامه و بودجه سالانه امامزادگان و بقاع متبرکه از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: با توجه به زیارت مردم و مسافران از ضریح امامزادگان و بقاع متبرکه، امر جذب اعتبارات و منابع برای برنامه های فرهنگی، عمرانی بقاع متبرکه یکی از الزامات این اداره کل است.

وقف 7 میلیارد ریال برای حوزه‌های علمیه مازندران

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در سال گذشته 7 میلیارد و 530 میلیون و 605 هزار ریال از اجرای نیات واقفان خیراندیش مرتبط با حوزه‌های علمیه در مازندران هزینه شد.

حجت الاسلام مسعود قربانی با اشاره به اهمیت وقف از دیدگاه معصومین(ع) در زندگی خود اموالشان را برای نیازهای روز جامعه وقف می‌کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران  با بیان اینکه وقف یک نهاد اجتماعی، دینی، مذهبی و اقتصادی است، گفت: وقف در اسلام از جایگاه والایی برخوردار است و ائمه اوقاف و امور خیریه دو کار بزرگ وقف و امامزادگان را عهده‌دار است.

بروزرسانی بانک اطلاعات 600 اصحاب بقاع متبرکه مازندران

رئیس اداره حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بانک اطلاعات 600 کارمند، اصحاب وقف و بقاع متبرکه مازندران در سال 93 تنظیم و بروزرسانی شد.

قدرت اله اسماعیل پور با تاکید بر این‌که روحیه جهادی در بین کارکنان اداره کل اوقاف مازندران وجود دارد، افزود: این روحیه ارزنده می تواند در پیشبرد خوب برنامه ها و عناوین ابلاغی سازمان اثرگذار باشد.

رئیس اداره حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: حضور در چنین مجموعه ای که منتسب به ائمه اطهار(ع) به خصوص حضرت امام حسین(ع) است به عنوان فرصتی کم نظیر بوده که باید غنیمت شمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار