مدیر آکادمی باشگاه استقلال تهران اعلام کرد که «سیروس دین محمدی» مربی سابق تیم فوتبال بزرگسالان استقلال به عنوان سرمربی تیم جوانان این باشگاه انتخاب شد.
کد خبر: ۳۴۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳ 10 December 2016
به گزارش تابناک مازندران، دین محمدی پس از انتخاب به این سمت غلام سجادی و ایوب اصعرخانی را به عنوان دستیاران خود معرفی کرد.
 
«صادق ورمزیار» مدیر آکادمی باشگاه استقلال روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص انتخاب سیروس دین محمدی افزود: با هدف ارتقاء سطح کیفی بازیکنان و کمک به رشد جوانان فوتبال باشگاه از سیروس دین محمدی خواستیم تا این مسئولیت را به عهده گیرد.
وی گفت: البته سیاوش اکبرپور از مربیان خوب استقلال است و از زحمات وی در دوران سرمربیگریش برای تیم جوانان تشکر می کنم و امیدوارم این جابه جایی نوید دهنده روزهای خوبی برای تیم فوتبال جوانان استقلال باشد.
 
تیم جوانان استقلال روز گذشته در مسابقات لیگ جوانان استان تهران با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد تا «سیاوش اکبرپور» سرمربی این تیم از سمت خود استعفا کند.
اعضای تیم فوتبال جوانان استقلال در روزهای گذشته با پلاکاردی اعلام کرده بودند که به دلیل مشکلات مالی باشگاه حاضر به ادامه حضور در این رقابت ها نیستند.
مدیر آکادمی استقلال در خصوص دیدار دیروز (جمعه) تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتورسازی در چارچوب لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: سرمربیان دو تیم به خوبی از یکدیگر شناخت داشتند و علی منصوریان نیز به خوبی تیم تبریزی را آنالیز کرده بود.
وی ادامه داد: سرمربی تیم فوتبال استقلال از قدرت خوب هافبک های تیم فوتبال تراکتورسازی به مانند سروش رفیعی، ابراهیمی، ‌نوری و سایر بازیکنان این تیم شناخت داشت. به همین دلیل برای مقابله با آنها از بازیکنان فیزیکی خوبی در وسط میدان بهره برد.
ورمزیار با اشاره به اینکه استقلال در دیدار روز گذشته روی تک اشتباهات بازیکنان شکست خورد نه تاکیتک تیمی حریف، افزود: گل فرزاد حاتمی مهاجم پرسپولیس به دلیل نبود یارگیری صحیح از سوی بازیکنان استقلال اتفاق افتاد و گل دوم را نیز استقلال به دلیل اشتباه در آفسایدگیری بازیکنان دریافت کرد.
 
مدیرآکادمی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا نیاز به تقویت کادرفنی استقلال وجود دارد یا خیر؟ گفت: تنها فردی که دراین خصوص می تواند نظر دهد و تصمیم گیری کند، منصوریان است. زیرا من نمی دانم اطلاعات لازمی که دستیاران وی باید در اختیارش قرار دهند، کافی بوده است یا خیر؟
وی ادامه داد: البته در صورتی که بودجه باشگاه کافی باشد، استقلال می تواند برای تقویت در مرحله پلی آف جام باشگاه های آسیا، بازیکنان جذب کند.
 
ایرنا
برچسب ها: دین محمدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار