سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف خفیف در محور ولی‌آباد کندوان، گفت: در حال حاضر این محور لغزنده است و تردد خودروها تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۳۴۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 27 December 2016
محمدرضا خسرویان درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.
 
وی به اشاره به بارش برف خفیف در محور ولی‌آباد کندوان، اضافه کرد: در حال حاضر این محور لغزنده است و تردد خودروها تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
 
سرپرست پلیس راه مازندران ادامه داد: وضعیت سایر محورهای مواصلاتی استان به‌صورت ابری و خشک بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.
 
این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اشاره کرد و افزود: تردد تمامی موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 8 تا ساعت 6 روز شنبه 11 دی ماه امسال از محورهای کرج-چالوس، هراز، سوادکوه و تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است؛ البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.
 
خسرویان با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 10 دی ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه 8، پنج‌شنبه 9 و جمعه 10 دی ماه از این محور ممنوع است.
 
سرپرست پلیس‌راه مازندران ادامه داد: تردد انواع تریلر به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روز جمعه 10 دی ماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
 
خسرویان اظهار کرد: با توجه به تغییرات جوی به وجود آمده و آغاز بارش‌ها از امشب حتماً مجهز تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ و وسایل گرم باشند.
 
وی با اشاره به اینکه رانندگان با اطمینان کامل از وسایل نقلیه خود در محورها تردد کنند، افزود: با توجه به بارش برف در ارتفاعات استان توصیه ما به افراد این است از مأموریت‌های غیرضروری پرهیز کنند.
 
سرپرست پلیس راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
خسرویان در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار