علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از سوی استاندار مازندران به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان منصوب شد.
کد خبر: ۳۵۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 02 January 2017
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، استاندار مازندران با صدور حکمی علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران را به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران منصوب کرد.
 
در متن حکم به علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمندتان به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات مازندران در امر برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می‌شوید.
 
در بخشی از حکم استاندار مازندران عنوان شد: فراهم‌سازی همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شأن و تراز مردم مازندران، انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب شوندگان به‌عنوان حق‌الناس برابر مر قانون و در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش کاملا رعایت شود.
 
وظیفه و مأموریت مهم جنابعالی است که انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام کنید.
 
تشکیل و راه‌اندازی ستاد انتخابات استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مدیران کل دفاتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری، حوزه استاندار و روابط عمومی و امور بین‌الملل، امنیتی انتظامی، حراست، رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات، بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، مدیرکل ثبت احوال استان، امر ضروری و مورد تأکید است.
 
تمام معاونان، مدیران و رؤسای سازمان‌های وابسته، فرمانداران و بخشداران نهایت همکاری را با جنابعالی به‌عمل می‌آورند.
 
تمام دستگاه‌های اجرایی نیز براساس ماده 21 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 67 مکرر یک (اصلاحی 1392/1/27) قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران حمایت و همکاری لازم را دارند.
 
امید است در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست‌های دولت، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونی با مشارکت حداکثری مردم علوی و انقلابی مازندران و در حوزه تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار