حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد گفت: به منظور ساماندهی اشتغال زندانیان طرح پایلوت اشتغالزایی زندانیان در استان مازندران اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۳۵۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 13 January 2017
رئیس کل دادگستری استان مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان از اجرایی شدن طرح پایلوت اشتغالزایی زندانیان در استان مازندران خبرداد.
 
این مقام قضایی در استان مازندران با اشاره به اینکه وضعیت زندانیان در کشور با یک مشکل وچالش جدی مواجه است اظهارکرد: اشتغالزایی یکی از دغدغه های زندانیان پس از آزادی از زندان است و این افراد مورد پذیرش اعضای جامعه نیستند.
 
وی بر پیگیری طرح های زودبازده در زمینه اشتغال زندانیان تاکید و اظهارامیدواری کرد با همکاری اداره کل زندان های استان مازندران، بنیاد مستضعفان و برخی ازسرمایه گذاران در استان مازندران زمینه اجرای این طرح فراهم  شود.
 
حجت الاسلام تقوی فرد با بیان اینکه بیکاری یکی از مهم‌ترین دلایل وقوع جرم است گفت: کسانی که زندانی می‌شوند باید تحت آموزش‌های مختلف قرار گیرند تا‌ از ‌بازگشت مجدد آنان به زندان پیشگیری شود.
 
وی افزود: همه کسانی که درخواست شغل می کنند و شرایط کار را دارند، مشمول این طرح می شوند.
 
این مقام قضایی در استان مازندران اضافه کرد: با دعوت از سرمایه گذاران استان اقدامات کارشناسی دررابطه با بازاریابی مشاغل انجام شده است و آن دسته از مشاغلی در زندان ها ایجاد می شود که هم بازار داخلی و هم صادرات داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار