فرمانده دریابانی استان مازندران از کشف بیش از 73 هزار رشته دام غیرمجاز در استان خبرداد.
کد خبر: ۳۶۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 15 January 2017
هوشنگ حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان و دریابانان در برقراری هر چه بیشتر نظم و مبارزه با هرگونه ناامنی و برخورد قانونی با صیادان غیرمجاز در دستور کار دریابانان مازندران است.
 
وی با اشاره به اینکه دریابانان در برابر با صیادان غیرمجاز برخورد قاطعی داشتند، گفت: در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و جلوگیری از صید غیرمجاز و قاچاق ماهیان خاویاری در سطح حوزه استحفاظی و همچنین ارتقای امنیت اجتماعی، دریابانان پایگاه‌های مرزبانی در سطح حوزه استحفاظی با صیادان غیرمجاز برخورد قاطعی داشتند و نظم و امنیت را در دریا ایجاد کردند.
 
فرمانده دریابانی استان مازندران تصریح کرد: دریابانان حوزه استحفاظی، با اجرای گشت‌های دریایی از ابتدای سال تاکنون، موفق به کشف و ضبط بیش از 73 هزار و 28 رشته دام فلسدار در آب‌های دریای مازندران شدند. ماموران دریابانی مازندران موفق به کشف و ضبط تعداد  فراوانی دام غیرمجاز از نوع فلامینت شدند که این امر موجب تقویت صلابت نیروهای دریابانی در سطح حوزه استحفاظی می‌شود.
 
وی بیان کرد: لازم است که تمامی ساحل نشینان و صیادان استان مازندران به دلیل حفظ محیط زیست ماهیان خاویاری و غضروفی در چارچوب قوانین جاری اقدام به صید می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار