کد خبر: ۳۶۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 18 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد که در ایام الله دهه فجراز ارائه برنامه های بی محتوا و کلیشه ای پرهیز شود.

علی غیاثی ندوشن طی نشستی در جمع اعضای کمیته های فرهنگی و هنری ایام الله دهه فجر که با حضور برخی موسسات فرهنگی و هنری تشکیل شده بود،با یاد و خاطره شهیدان و بخصوص شهید محراب درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از استوانه های انقلاب محسوب می شد،تصریح کرد:این شخصیت در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت.
وی در ادامه ارائه برنامه های بی محتوا و کلیشه ای را در ایام الله دهه فجر جالب نداست و گفت:انجام کاری برای رفع تکلیف آنهم برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پسندیده نیست.
مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان یزد توجه به خلاقیت فرهنگی و هنری درارائه برنامه های دهه فجر را ضروری عنوان کردوافزود:شور و نشاط در برنامه های دهه فجر باید رنگ پرنگ تری به خود بگیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد درادامه به اهم برنامه های این اداره کل در دهه فجر اشاره کرد و گفت:جشنواره تئاتر فجر استانی یکی از برنامه هایی بود که چند وقت پیش در استان یزد برگزار شد.
غیاثی ندوشن اکران برخی از فیلم های جشنواره بین المللی فجر را یکی دیگراز برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ذکر کرد.
به گفته وی در شهرستانهای استان نیز برخی برنامه های فرهنگی و هنری با گستره استانی تدارک دیده شده است.
وی گفت:١٤ الی ٢٠ بهمن ماه هفته قرآن و عترت استان یزد برگزار می شود که درغالب ٢٢ برنامه فرهنگی ،هنری،پژوهشی و قرآنی است.
در این نشست نیز موسسات فرهنگی و هنری یزدضمن برخی نظران و پیشنهادات ،برنامه های خود را بمناسبت ایام الله دهه فجر اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار