پیک سبز مازندران
دوچرخه سوار مازنی ساری تا بوشهر را رکاب می زند رکاب زنی از خزر تا خلیج فارسرکابزنی رحمت الله آزاد درمسیر ساری تا بوشهر به مناسبت هوای پاک آغاز شد.
کد خبر: ۳۶۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 18 January 2017
 مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران درگفت و گو با خبرگزاری صداوسیماگفت: دوچرخه سوار پیک سبز  مازندران  رکابزنی خزر تا خلیج فارس را به مناسبت هوای پاک با شعار زیست محیطی باهم به سوی هوای پاک ،صبح امروز ازمسیر ساری تا بوشهر آغاز کرد.
ابراهیمی با بیان اینکه دوچرخه سوار مازندرانی بیش از 20 سال بعنوان همیار محیط زیست به جای خودرو از دوچرخه استفاده کرده است،هدف وی را مشارکت در حفظ سلامتی جامعه و محیط زیست اعلام کرد.
 
وی،همچنین طرح سه شنبه های بدون خودرو در این استان و برگزاری همایش دوچرخه سواری با حضور دانش آموزان مدارس مقطع ابتدایی ، دوستداران محیط زیست وکارکنان درپارک ملل شهرستان ساری رادر روز هوای پاک،درتندرستی وسلامت افراد ،تقویت روحیه نشاط ومشارکت عمومی موثر برشمرد.
درآیین آغاز رکابزنی پیک سبز مازندران، مدیرکل محیط زیست و دیگر مسئولان این استان با استفاده از دوچرخه به همراه دانش آموزان، مسیر پیست دوچرخه سواری را رکاب زدند و در پایان به 20 دانش آموز برتر جوایز اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار