-نخستين مجموعه ساحلي بانوان در کشور در چالوس راه اندازي مي شود.
کد خبر: ۳۷۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 11 February 2017
خبرگزاري آريا ،سيد محمد جواد موسوي مدير‌عامل شرکت عمران مسکن شمال- چالوس گفت: طرح‌ مجموعه ساحلي در شهرک نمک‌آبرود چالوس اجرا مي شود تا همه اقشار جامعه به ويژه بانوان از خدمات گردشگري سواحل زيباي مازندران استفاده کنند.
وي افزود : بهمن‌ ماه براي ما يادآور روزهاي خوش انقلاب و دهه فجر است و عاملي براي تداوم تلاش و کوشش براي ارايه خدمات بهتر به مردم سرافراز ايران که در سايه رهبري بي نظير بنيان گذار جمهوري اسلامي امام خميني (ره) نهال انقلاب را به ثمر رسانده وبا مديريت مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... خامنه اي از اين دستاورد بزرگ پاسداري مي کنند .
سيد جواد موسوي با اشاره به راهبرد اساسي بنياد مستضعفان مبني بر افزايش کيفيت و کميت خدمات توليد زير مجموعه هاي وابسته براي همه اقشار جامعه به ويژه افراد کم گفت: شهربازي در مجموعه نمک‌آبرود چالوس قرار است در زميني به‌مساحت 200 هزار متر مربع بنا شود که براي فاز نخست آن 40 هزار متر مربع زمين با 4 دستگاه اصلي و ساير تجهيزات سرگرمي در نظر گرفته شد.
موسوي افزود: کارشناسان بين المللي معتقدند شهرک توريستي نمک آبرود ، به‌دليل داشتن موقعيت خاص و دلنواز اعم از کوه، جنگل، دريا و دشت در خاور ميانه کم نظير است و نمونه آن در شهرک‌هاي تفريحي دنيا کمتر وجود دارد.
مدير‌عامل شرکت عمران مسکن شمال- چالوس در ادامه طرح ‌ مجموعه ساحلي شهرک نمک‌آبرود را منحصر بفرد دانست و از رويکردي بسيار نوين ( در تکنولوژي ساخت) و مجهز به امکانات روزدنيا در ساخت ( پروژه ) مجموعه ساحلي خبر داد.
ساخت مجموعه هاي ساحلي بانوان متناسب با فرهنگ ايراني - اسلامي
وي اعلام کرد : طرح مجموعه ساحلي که قرار است در 24 ماه به ‌بهره‌برداري برسد و تنها طرحي است که پس از مشورت با کارشناسان و مديران منطقه اي به دليل نبود مکان مناسبي براي تفريح، ورزش و امور فرهنگي بانوان از مواهب طبيعي خطه سر سبز شمال کشور در سالهاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي طراحي شده است.
موسوي گفت : طرح مجموعه ساحلي نمک‌آبرود چالوس نمادي اسلامي و قابل رقابت با مجموعه مشابه ساحلي کشورهاي اسلامي است تا بانوان همراه با خانواده و بر اساس فرهنگ اصيل ايراني – اسلامي استفاده کنند.
 
در اين مجموعه ساحلي مکاني به‌صورت مجزا براي استفاده بانوان، مکاني خاص براي آقايان و همچنين محلي به‌صورت خانوادگي اختصاص يافته است .
اين مرکز با رعايت اصول زيست محيطي درياي خزر به‌اندازه 100 متر در داخل دريا خواهد بود و موج‌شکني به ارتفاع 7 متر خواهد داشت که در نوع خود که طرح بي‌نظيري محسوب مي‌شود.
مدير‌عامل شرکت عمران مسکن شمال - چالوس گفت: 30 مرکز براي بخش‌هاي تفريحي ويژه بانوان و آقايان به طور جداگانه اختصاص مي يابد .
اين پروژه درزميني به‌مساحت 5 هکتار در ضلع غربي هتل پارسيان آزادي خزر چالوس طراحي شده است که با 100 متر پيش‌روي در دريا ساخته مي‌شود.
ديگر فعاليت هاي شرکت عمران و مسکن شمال در حال حاضر 5 مجتمع است که چهار مجتمع آن در داخل کشور و در شهرهاي مشهد، بابلسر، نمک‌آبرود چالوس و کيش قرار دارد و يک‌مجتمع نيز در کربلاي معلي در دستور کار است که شرايط خوبي براي مخاطبان اين طرح اقامتي فراهم خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار