مدیر امور آبفاشهری ساری گفت: با مشارکت ساکنان مجتمع۴۹۰ واحدی مسکن مهر شقایق ساری واقع در هولا و به منظور ایجاد شبکه توزیع داخلی آب، ۱۲۴۲ متر لوله گذاری در سایزهای ۶۳،۱۱۰ و ۱۶۰ میلی متری در این مجتمع انجام شد.
کد خبر: ۳۷۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹ 15 February 2017
 عصرساری، مهدی لطفی با اعلام این خبر گفت: اجرای این خط انتقال با هزینه ۱۰۴میلیون تومان با مشارکت کامل ساکنان مجتمع و نظارت کارشناسان امور آبفای ساری اجرا شد.
وی، بر مشارکت افراد در اجرای طرح‌های آب‌رسانی تأکید و تصریح کرد: در راستای تأمین آب آشامیدنی این مجتمع، ۱۵۰۰ متر خط انتقال آب با لوله ۱۶۰میلی‌متری و هزینه ۱۸۰میلیون تومان نیز توسط این امور انجام شد، و همچنین در حال پیگیری خرید زمین به‌منظور احداث ایستگاه پمپاژ در این مجتمع هستیم.
 
مدیر امور آبفاشهری ساری بابیان اینکه در راستای تقویت فشار آب این مجتمع خط انتقال ۴۰۰ میلی‌متری به طول ۳۵۰۰ متر از پل قطار تا هولای جنوبی پیش‌بینی شد که برای اجرای آن در مرحله انتخاب پیمانکار قرار داریم، اظهار کرد: ۳۲۰ متر خط انتقال آب و ۳۰ فقره انشعاب با هزینه تقریبی ۶۹ میلیون تومان به‌منظور تقویت شبکه ضلع شرقی کمربندی شرقی شهرستان ساری در دی‌ماه امسال اصلاح و استاندارسازی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار