جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری یازده متهم به نزاع و درگیری شب گذشته در شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴ 23 February 2017
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مهراب ریاحی از شناسایی و دستگیری 11 متهم به نزاع و درگیری شب گذشته در شهرستان ساری خبر داد و افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان ساری، مبنی بر وقوع نزاع و درگیری بین افرادی در بلوار  کشاورز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل درگیری در بررسی‌های اولیه دریافتند، تعدادی افراد در دو گروه که در بین آنان دو فرد سابقه‌دار و اراذل و اوباش نیز حضور داشتند به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که در این ارتباط پنج نفر به شدت مصدوم شدند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: با توجه به ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی همه عوامل نزاع و درگیری را شناسایی و در کمتر از 12 ساعت دستگیر کردند.
 
ریاحی با اشاره به شناسایی مخفیگاه دو تن اراذل و اوباش از عوامل اصلی این درگیری در منطقه «کیاسر» از دستگیری این افراد خبر داد و افزود: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی واخلاقی و اخلال در نظم عمومی برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.
 
ریاحی همچنین به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مشکلات امنیتی و انتظامی مراتب را سریعاً به پلیس 110 اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار