رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت :امسال 17 ورزشکار بابلسری در قالب عضو تیم ملی کشور به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام شدند.
کد خبر: ۳۹۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 14 March 2017

به گزارش تابناک مازندران، پهلوان در آخرین نشست تخصصی 95 با روسای هیات ورزشی در این اداره گفت : در این شهرستان 120 هزار نفر عضو خانواده ورزشی هستند که تا کنون فقط 8 هزار نفر از آنان سامان و سازمان یافته اند.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت : ما هم اکنون در حال برنامه ریزی جهت تجلیل از قهرمانان ورزشی این شهرستان هستیم که به زودی اجرا خواهد شد .
 
اعزام 17 ورزشکار بابلسری در مسابقات آسیایی و جهانی

او در ادامه به بی توجهی به ورزش بانوان در گذشته دراین شهرستان اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه مسئولین این شهرستان همکاری خوبی با ورزش دارند به دنبال آن هستیم بزودی پارک بانوان در این شهرستان احداث ، تا بانوان براحتی ورزش کنند.

وی با بیان اینکه مردم بابلسر تاکنون گرایش خوبی به ورزش داشته اند ، اشاره ای کرد و گفت: علی الرغم استقبال مردم به ورزش در این شهرستان ، متاسفانه هنوز ورزش بخوبی در سبد خانوار همه مردم قرار نگرفته است.

رئیس اداره ورزش بابلسر با اشاره به اینکه سرانه ورزشی بابلسر به ازای هر نفر 130 سانتی متر است ، گفت : ما سعی خواهیم کرد از تمام ظرفیت ها به نفع ورزش این شهرستان استفاده کنیم ، چراکه به دنبال کمیت نیستیم بلکه به دنبال بهره وری و توسعه ورزش در این شهرستان خواهیم بود.

 پهلوان به برنامه عملیاتی سال 1396 کرد و گفت :  برنامه عملیاتی سال 1396 اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر طراحی و تدوین شد.

وی گفت :  در این برنامه ضمن برآوردی از وضعیت موجود شهرستان به آمار عملکرد مقایسه ای طی سالهای 1394 و 1395 نیز پرداخته شد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در ادامه افزود : اهداف برنامه عملیاتی سال 1396 در دو قالب کمی و کیفی و در 6 حوزه همگانی، قهرمانی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی و جوانان و همچنین 126 ریز برنامه طراحی و تدوین گردیده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد : برنامه عملیاتی تدوین شده ، ورزش بابلسر را  در یک مسیر مشخص قرار میدهد.

 وی افزود : با توجه به مطالباتی که از درون سیستم و بیرون آن در حوزه ورزش و جوانان بابلسر وجود دارد ، می طلبد که مقید به برنامه محوری باشیم تا بتوانیم در هدف گذاری ها و تعیین اولویت ها درست عمل نمائیم.

پهلوان بزرگترین پشتوانه برای اجرایی کردن برنامه عملیاتی ورزش و جوانان شهرستان بابلسر را نیروی انسانی توانمند و هیاتهای ورزشی دانست، چرا که تحلیل درستی از وضعیت موجود داشته و نقاط قوت و ضعف آنها را می شناسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار