سرپرست پلیس راه انتظامی ایلام گفت: در روز یکشنبه 13 فروردین(سیزده بدر) در جاده های این استان ممنوع است.
کد خبر: ۴۰۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 01 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: در روز طبیعت، تردد کامیون و موتورسیکلت ها در سطح راه های ارتباطی این استان ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده، خودرو را متوقف و به پارکینگ انتقال می دهد.
 
وی از برخورد با وانت‌ بارهای مسافرکش در این روز نیز خبر داد و افزود: سوار کردن مسافر در قسمت بار برخی وسایل نقلیه چون وانت و امثال آن در تمامی جاده ها ممنوع است و با متخلفان طبق مقررات برخورد می شود.
 
سرپرست پلیس راه انتظامی ایلام یادآور شد: پلیس بطور محسوس و نامحسوس تردد وسایط نقلیه در سطح جاده های برون شهری را زیر نظر خواهد داشت و علاوه بر کنترل ترافیک با رانندگان خاطی نیز برخورد خواهد کرد.
 
سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: با وجود افزایش سفرها در جاده های منتهی به استان، ترددها روان صورت می گیرد و مشکلی در جاده های ارتباطی استان به لحاظ ترافیک و کندی تردد وجود ندارد.
 
وی با اشاره به پیش بینی های کارشناسان هواشناسی و احتمال بارندگی در بیشتر مناطق استان از رانندگان خواست تا با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی را رعابت نمایند و با پرهیز از انجام تخلفات بویژه سرعت و سبقت غیر مجاز از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.
 
سرپرست پلیس راه ایلام افزود: تمام تلاش پلیس راه و سایر دستگاه های خدمات رسان این استان برای کاهش حوادث رانندگی در ایام نوروز است و انتظار است رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را اجرا کنند.
 
به گزارش  تابناک ایلام؛از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون و 900 هزار تردد در جاده های ارتباطی استان ایلام انجام شده است.
 
این استان با 2 میلیون هکتار گستره در منطقه کوهستانی و مرتفع غرب کشور واقع شده و به سبب داشتن طبیعت بکر و زیبا، کوه های سر به فلک کشیده و دشت های سرسبز به عروس زاگرس معروف است.
 
ایلام با وجود داشتن منابع طبیعی خدادادی و آثار و ابنیه تاریخی فراوان و منحصر بفرد زیارتگاه ها و اماکن مذهبی و یادمان های دفاع مقدس از زیر ساخت های مناسب برای توسعه گردشگری برخوردار نیست.
 
از یک هزار و 500 آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری استان ایلام 745 اثر آن در فهرست آثار ملی ثبت است که بازدید از آنها زمینه حضور مهمانان را فراهم کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار