حجت الاسلام تقوی فرد به کسب رتبه اول دادگستری مازندران در سطح کشور طی سه ماه پیاپی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این عملکرد در مجموعه ادارات کل دادگستری در سراسر کشور کم نظیر بوده که قابل تقدیر است.
کد خبر: ۴۰۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 07 April 2017

 به گزارش تابناک مازندران،  به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان مازندران از حوزه‌های قضایی غرب این استان بازدید کرد.

 


این مقام قضایی در این بازدیدها، آسایش و آرامش امروز کشور را مرهون خون شهدای گرانقدر دانست و افزود: شهدا از خون خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است از این دستاوردهای ارزشمند پاسداری کنیم.

 


وی به کسب رتبه اول دادگستری مازندران در سطح کشور طی سه ماه پیاپی در سال گذشته اشاره کرد و با تقدیر از تلاش کارکنان دادگستری استان در راستای تحقق این مهم، افزود: این عملکرد در مجموعه ادارات کل دادگستری در سراسر کشور کم نظیر بوده که با لطف خداوند متعال، همت و تلاش همکاران، برنامه ریزی دقیق و نظارت بر اجرای این برنامه محقق شده است.

 


حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد خاطرنشان کرد: انشاء الله با اجرای دقیق برنامه در سال 96، مسیر موفق سال گذشته را ادامه خواهیم داد، چرا که این توانمندی در کارکنان دادگستری مازندران وجود دارد.

 


رئیس کل دادگستری استان مازندران همچنین اظهار کرد: ان شاء الله سال جدید سالی پر خیر و برکت همراه با بصیرت، تحول معنوی و پیشرفت باشد و با تحول در رفتار، افکار و اعمال خود، توفیق داشته باشیم به وظایف الهی و اجتماعی خود عمل کنیم.

 


لازم به ذکر است رئیس کل دادگستری استان مازندران، در این روز از حوزه ‌های قضایی رامسر، خرم آباد، نشتاء، عباس آباد و تنکابن بازدید به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار