معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران از افزایش دما و وزش باد گرم از فردا در استان خبر داد و گفت: امشب انتظار داریم به‌تدریج از بارش‌ها و ابرناکی آسمان مازندران کاسته شود.
کد خبر: ۴۰۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 12 April 2017

 احمد اسدی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران هستیم که انتظار داریم بارش‌ها کمابیش در سطح استان تداوم یابد.

وی با بیان اینکه امشب انتظار داریم به‌تدریج از بارش‌ها و ابرناکی آسمان مازندران کاسته شود، اضافه کرد: روزهای پنج‌شنبه تا جمعه با تضعیف جریانات شمالی و شکل‌گیری جریانات جنوبی دمای هوای استان افزایش می‌یابد که احتمال وزش باد گرم به‌ویژه در ارتفاعات مازندران وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: شالیکاران با توجه به افزایش دمای هوا به‌ویژه روز جمعه نسبت به هوادهی خزانه‌های برنج تمهیدات لازم را بیندیشند.

این مسؤول تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از جمعه شب با تغییر سوی جریانات انتظار داریم شاهد ابرناکی آسمان و وزش باد( برخی مناطق نسبتا شدید) و بارندگی از سمت غرب استان باشیم.

اسدی با اشاره به اینکه از روز شنبه شاهد روند کاهشی دمای هوای مازندران هستیم، بیان کرد: شالیکاران گذر جمعه شب به شنبه به‌دلیل وزش باد تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارت احتمالی به عمل آورند.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار