انتخابات بسیار مهمی در پیش داریم و ستاد انتخابات استان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات برخوردار است.
کد خبر: ۴۱۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 27 April 2017
 خبرگزاری صدا وسیما، فلاح جلودار امروز در جلسه شورای اداری افزود: مردم در اتنتخابات هوشمندانه عمل می کنند و مازندران از استان‌های مشارکت پذیر است و فکر می‌کنم مازندران همچنان بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته باشد.
استاندار مازندران با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان گفت::نرخ بیکاری استان ۱۱. ۶ درصد است و این رقم در سال گذشته بیش از ۱۲ درصد بود و مشکل ما در اشتغال دانش آموختگان است.
 
وی با اشاره به نقش مهم این استان مازندران در امنیت غذایی کشور گفت: کشاورزی از مسایل مهم استان است براین اساس اصلاح و تجهیز و نوسازی اراضی زراعی به ۶ هزار هکتار در دولت یازدهم افزایش یافته است؛ و در سه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش تولید در حوزه کشاورزی را شاهد هستیم.
فلاح جلودار تاکید کرد: تغییر کاربری غیرقانونی در بسیاری اراضی استان مازندران اتفاق افتاده و احکام قضایی هم اجرایی نشده بود. اما در دولت یازدهم تغییر کاربری غیرقانونی متوقف شده و احکام قضایی اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه بیش از ۷ هزار میلیارد تومان پروژه دردولت یازدهم، در مازندران افتتاح شد تصریح کرد: مازندران حدود ۳ هزار واحد صنعتی متوسط دارد، بیش از ۸۰۰ واحد صنایع جدید با اعتبار ۲۳۰۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسیده است؛ و امروز بزرگترین مرکز پرورش ماهیان خاویاری کلنگ زنی می‌شود.
استاندار مازندران گفت::بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری زیرساختی در این استان انجام شده است و ۱۶۰۰ روستای مازندران به اینترنت پرسرعت متصل شد و در سال‌های آتی با بهره گیری از حوزه آی تی می‌توانیم بخشی از مشکلات اشتغال دانش آموختگان را رفع کنیم.
وی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد جمعیت مازندران در روستا زندگی می‌کنند گفت: شاید تعداد محدودی از روستاهای کوهستانی از نعمت گاز برخوردار نباشند. تا اواسط سال آینده این روستا‌ها از نعمت گاز برخوردار می‌شوند اگرچه هزینه گازرسانی به هر خانوار در روستاهای مناطق کوهستانی ۲۷ میلیون تومان برای دولت هزینه دارد. و ۴۳۵ میلیارد تومان در حوزه آبرسانی به دهیاران کمک کردیم که ۳ برابر اعتبارات در گذشته است.
فلاح جلودار گفت: در سال گذشته ۴٢ میلیون نفرشب در مازندران اقامت داشتیم و نوروز امسال هم ١٢ میلیون نفر شب گردشگر در این استان اقامت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار