م‍دی‍ر ب‍ورس م‍ن‍طق‍ه ای م‍‍ازن‍دران گفت : م‍ج‍م‍وع م‍‍ع‍‍ام‍لات منتهی به روز چهارشنبه دوازدهم خرداد و در چهار روز معاملاتی 11 میلیون و 26 هزار و 181 سه‍م ب‍ه ارزش ب‍ی‍ش از 22 میلیارد ری‍‍ال و 510 میلیون ریال داد و ستد شد
کد خبر: ۴۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 03 June 2015

به گزارش تابناک ع‍ل‍‍ی ج‍‍ع‍ف‍ری م‍دی‍ر ب‍ورس م‍ن‍طق‍ه ای م‍‍ازن‍دران گفت: در م‍‍ع‍‍ام‍لات ان‍ج‍‍ام ش‍ده در ای‍ن هفته ارزش ریالی سهم خریداری شده 12 میلیارد ری‍‍ال و ارزش فروش سهام 10 میلیارد ریال بود. وی ارزش ریالی معاملات در تالار بورس مازندران از ابتدای سال تاکنون را یک هزار و 13 میلیارد ریال و متوسط ارزش معاملات روزانه را 24 میلیارد ریال در تالار بورس مازندران عنوان کرد.



جعفری افزود : ت‍‍الار ب‍ورس م‍ن‍طق‍ه ای م‍‍ازن‍دران در هفته جاری ش‍‍اه‍د ت‍وج‍ه ب‍ی‍ش‍ت‍ر س‍رم‍‍ای‍ه گ‍ذاران برای خرید سهام شرکت های پتروشیمی مبین ، سرمایه گذار صنعت نفت ، پالایش نفت بندر عباس ، لامپ پارس شهاب و بانک ملت بود.



وی در پایان گفت : 53 درصد از کل سهام مبادله شده در این هفته مربوط به خرید و 47 درصد مربوط به فروش سهام بوده است .شاخص قیمت نیز با 112 واحد کاهش نسبت به هفته قبل به 63 هزار و 290 واحد رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار