تیم سفیر میهمان آمل با شکست خانگی به صدرنشین مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاههای کشور، امیدهای خود را برای صعود به مرحله دوم این مسابقات به حداقل رساند.
کد خبر: ۴۴۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶ 24 June 2017
 ایرنا ، در هفته یازدهم مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاههای کشور، تیم سفیرمیزبان آمل جمعه شب در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر میزبان تیم هیات کاشان بود و با قبول شسکت 5 بر 2 برابر میهمان خود، فرصت صعود به رده سوم و بالا بردن امیدهای خود برای راهیابی به مرحله دوم مسابقات را از دست داد.
 
شاگردان ' جواد رزاقی ' در تیم سفیر میهمان آمل در حالی پنجمین شکست این فصل خود را در مقابل دیدگان حدود یکهزار تماشاگر آملی تجربه کردند که سنگربان تیم هیات کاشان با دفع چندین موقعیت صد در صد گلزنی بازیکنان تیم میزبان ، یکی از ستاره های بی چون و چرای تیمش در این مسابقه بود.
نیمه نخست این مسابقه با پیروزی 2 بر 1 تیم هیات کاشان به پایان رسیده بود ، و کاشانی ها که رسیدن به صدر جدول بی تابی می کرد ، با زدن سه گل دیگر در نیمه دوم در نهایت نتیجه را 5 بر 2 به نفع خود تمام کردند و صاحب سه امتیاز این مسابقه شدند.
تیم هیات کاشان در دیدار رفت هم که اول اردیبهشت در کاشان برگزار شد ، با نتیجه پرگل 9 بر 5 تیم سفیر میهمان آمل را شکست داده بود.
کاشانی ها با کسب 3 امتیاز برابر تیم سفیر آمل ، جمع امتیازهای خود را به 22 رساندند و به طور موقت به رده نخست جدول رده بندی گروه یک این مسابقات صعود کردند.
تیم سفیرمیهمان آمل هم در مجموع با کسب 3 پیروزی ، سه تساوی و قبول 5 شکست و با 12 امتیاز ، به رده پنجم جدول رده بندی هشت تیمی گروه یک مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاههای کشور سقوط کرد.
مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتسال باشگاههای کشور با حضور 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی در حال برگزاری است و در نهایت دو تیم برتر مجموع این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک را کسب خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار