معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیر دولتی بهزیستی مازندران گفت: وضعیت مراکز تحت حمایت بهزیستی مازندران مطلوب است.
کد خبر: ۴۷۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 08 August 2017
به گزارش تابناک : سیدحمیدرضا علوی با اشاره به نقش نظارت در سازمان‌ها، اظهار کرد: نظارت، بازرسی و توانمندسازی نیروی انسانی از مهم‌ترین رویکرد منابع انسانی است که موجب بالندگی سازمان می‌شود.

وی ارائه خلاقیت و نوآوری را امری مهم برای پیشرفت دانست و خاطرنشان کرد: سازمان ها نیازمند افرادی هستند که بتوانند بهترین استفاده را از فناوری پیشرفته کنند و دارای خلاقیت و نوآوری باشند و خدمات خود را بهبود دهند.

معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی بهزیستی مازندران تصریح کرد: اگر این امر اتفاق افتد می تواند در حوزه نظارت و بازرسی با مهارت و دانش کافی ورود پیدا کرد و موجب رشد و تعالی اهداف سازمان شد.

علوی هدف از نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی را بسترسازی و ایجاد فرهنگ خودنظارتی دانست و خاطرنشان کرد: آگاه سازی به منظور نظام مند کردن و ساماندهی اقدامات و فعالیت‌ها، ارتقای بستر کیفیت و ارائه خدمات مطلوب و همچنین افزایش اعتماد و رضایت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات بهتر از اهداف نظارت است.

وی با اشاره به وضعیت مراکز غیردولتی بهزیستی در مازندران اظهار کرد: در مازندران هزار و 431 مرکز فعال موجود است که در میان آنها 813 مورد مهدکودک وجود دارد.

معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیر دولتی بهزیستی مازندران افزود: مراکز خدمات مشاوره، مراکز توانبخشی معلولان، مراکز مشاوره ژنیتیک، مراکز بهبودی و میان مدت مصرف کنندگان از جمله دیگر مراکز است.

علوی خاطرنشان کرد: وضعیت مراکز و موسسات مازندران از جمله مراکز مطلوب در سطح کشور است.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار