رییس دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران:
کسب رتبه 2 و 35 آزمون سراسری دکترای هنر توسط خانم‌ها ندا غیاثی و نجمه رحمانی، از دیگر اتفاقات مهم علمی و آموزشی است که در آن شاهد درخشش دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشکده هنر و معماری بودیم.
کد خبر: ۴۹۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱ 14 September 2017
به گزارش تابناک مازندران، دانشجوی کارشناسی‌ارشد گروه آموزشی پژوهش هنر دانشکده هنر و معماری در آزمون ورودی دوره دکترای سال 96 موفق به کسب رتبه 2 این آزمون گردید.
 
یر اساس این گزارش، دکتر سیدرسول موسوی حاجی رییس دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران با اعلام این خبر افزود: همه ساله شاهد درخشش دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و جشنواره‌های مختلف هنری (استانی، کشوری، ملی و بین‌المللی) هستیم و امسال نیز تعداد کثیری از دانشجویان مقطع کارشناسی گروه‌های آموزشی معماری و شهرسازی در مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه‌های معتبر دولتی کشور پذیرفته شدند که این مهم نشان از سطح بالای علمی این دانشکده در میان دانشکده‌های هنر و معماری کشور دارد.
 
  رییس دانشکده هنر و معماری در ادامه افزود: کسب رتبه 2 و 35 آزمون سراسری دکترای هنر توسط خانم‌ها ندا غیاثی و نجمه رحمانی، از دیگر اتفاقات مهم علمی و آموزشی است که در آن شاهد درخشش دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشکده هنر و معماری بودیم.
 
 دکتر موسوی حاجی اذعان داشت: خانم ندا غیاثی با کسب رتبه 2 آزمون سراسری دکتری هنر در رشته پژوهش هنر دانشگاه تهران و خانم نجمه رحمانی با کسب رتبه 35 آزمون سراسری دکتری هنر در دانشگاه هنرهای زیبا پذیرفته شده‌اند.
 
  رییس دانشکده هنر و معماری همچنین از پذیرفته شدن 38 تَن از دانشجویان مقطع کارشناسی گروه‌های آموزشی معماری و شهرسازی این دانشکده در آزمون سراسری کارشناسی‌ارشد در دانشگاه‌های معتبر کشور خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار