مدیرکل فرودگاههای مازندران با اشاره به اینکه نخستین پرواز بازگشت حجاج استان فردا در فرودگاه ساری به زمین می نشیند ،گفت : امکانات و بسترهای لازم برای این استقبال از حجاج و نیز استقبال کنندگان از آنان فراهم شده است .
کد خبر: ۴۹۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 16 September 2017
به گزارش تابناک : سعدالله وطن خواه روز شنبه افزود : با احداث سالن مستقبلین با زیر بنای هفت هزار متر مربع امکان حضور راحت تر و در فضای مناسب تر خانواده حجاج در فرودگاه ساری فراهم شده است . 
وی ادامه داد : در سالهای قبل به دلیل آماده نبودن سالن مستقبلین امکان برنامه ریزی برای بدرقه و یا استقبال از حجاج فراهم نبود . 
مدیر کل فرودگاههای مازندران همچنین از نصب یک دستگاه تلویزیون شهری در ابعاد 3×4 متردر سالن مستقبلین به عنوان دیگر بسترسازی انجام شده برای استقبال از حجاج در فرودگاه ساری ذکر کرد . 
وی افزود : با نصب این تلویزیون ، مردم از ابتدای فرود هواپیما تا خروج زائر از سالن خروجی می توانند حجاج خود را مشاهده کنند . 
به گفته وطن خواه همچنین بار زائران همراه با خود زائر و چک گذرنامه زائر در کمتر 30 دقیقه به آنها در فرودگاه تحویل داده می شود . 
نخستین هواپیمای بازگشت حجاج مازندران فردا 26 شهریور در فرودگاه ساری به زمین می نشیند که براساس اعلام فرودگاه های مازندران 275 حاجی با این پرواز به استان باز می گردند.
مدیر کل فرودگاههای مازندران اضافه کرد : حدود سه هزار و 500 حاجی با 13پرواز تا دوم مهر ماه به استان منتقل می شوند . 
مازندران دارای سه فرودگاه در ساری ، نوشهر و رامسر است و پروازهای بین المللی تنها از فرودگاه دشت نازساری انجام می شود.
پرواز به جده و عتبات عالیات 2 خط پرواز خارج از کشوری فرودگاه ساری است
مازندران سه فرودگاه ساری ، نوشهر و رامسر دارد که ماهانه 680 پرواز از این فرودگاه ها نشست و برخاست دارد .





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار