زنگ جشن شکوفه ها مخصوص دانش آموزان اول دبستان ، امروز چهارشنبه با حضور معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار مازندران و مدیر کل آموزش و پرورش استان در دبستان شهید مهدی رشتی ساری نواخته شد.
کد خبر: ۴۹۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 20 September 2017
به گزارش تابناک : این مراسم به مناسبت آغاز سال تحصیلی 96 -97 با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و اولیای دانش آموزان برگزار شد. 
معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استاندار در این مراسم گفت : امروز یکی از موارد مهم مورد توجه جامعه این است که خانواده ها در کنار اهمیت به علم آموزی فرزندان ، به حوزه معرفت و کسب فضیلت توسط آنان نیز دقت کنند .
علیرضا یونسی افزود: علم ، دانایی و معرفت در کنار کسب فضائل اخلاقی دو بال پرواز فرزندان برای هدایت به سمت بیکرانه های نور است ، بنابراین در کنار سبد آموزشی خانواده ها برای فرزندان پاکسازی و پالایش درون نیز باید گنجانده شود.
وی تاکید کرد : اگر فرزندان ما امروز به همان میزان که حوزه های آموزشی را طی می کنند به سمت کسب ایمان و خداپرستی پیش نروند از رشد ذهنی و معرفتی و کسب آرامش باز می مانند .
به گفته وی مازندران بالاترین میزان باسوادی در کشور را داراست و آموزش و پرورش این استان تمام تلاش خود را برای حرکت فرزندان به جهت ذکر شده دارد.
یونسی همکاری اولیا با مدارس را ضروری برشمرد و گفت: بررسی ها در مازندران نشان داده هرچه خانواده ها مراوده و تلاش بیشتری در جهت علم آموزی و کسب فضیلت داشته اند فرزندان موفق تری داشته اند.
امسال حدود 43 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در مدارس استان مازندران مشغول به تحصیل خواهند شد . 
استان مازندران با 3میلیون و 200 هزارنفر جمعیت حدود 520 هزار دانش اموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که در بیش از 4 هزار مدرسه به تحصیل اشتغال دارند.






منبع : ایرنا 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار