دی فرانچسکو در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل تیم تازه صعود کرده و انتهای جدولی بنونتو، گفت:
کد خبر: ۴۹۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 20 September 2017
به گزارش تابناک : در آستانه دیدار خارج از خانه رم مقابل بنونتو، اوزه بیو دی فرانچسکو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حضور یافت. او تایید کرد ستاره بلژیکی تیمش به دلیل مصدومیت، قطعا در مقابل بنونتو به میدان نمی رود.
به نقل از Football-Italia، دی فرانچسکو در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل تیم تازه صعود کرده و انتهای جدولی بنونتو، گفت:
تقریبا قطعی است که راجا در ترکیب نیست. مشکلاتی از ناحیه تاندون پا حس می کند ولی باید برای بازی با اودینزه در دسترس باشد. طبیعی است که با این حجم بالای کاری و فشار سنگین مسابقات، چنین مشکلاتی پیش بیاید.
وضعیت پاتریک شیک؟
او به رم آمد درحالیکه فقط ۵ جلسه با توپ در سمپدوریا تمرین کرده بود. به هیچ وجه آماده بازی نبود. حالا مشکلاتی دارد و مجبوریم او را از ترکیب برای بازی های آتی دور نگه داریم تا به زودی ریکاوری کند.
فلورنتزی؟
اینکه دوباره در این بازی، او را از ابتدا بازی بدهیم، ریسک بزرگی است. در بازی بعدی مقابل اودینزه می تواند دوباره از ابتدا در ترکیب باشد.
ترکیب تیم برای این بازی؟
در این بازی اوندر به عنوان مهاجم به بازی گرفته نمی شود اما ژکو قطعا بازی می کند. در مورد گونالون، احترام زیادی برای او قائلم. می خواستم [زودتر] به وی بازی بدهم اما اکنون زمانش فرا رسیده است. ماکسیم، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. او باید به کمک ما بیاید و تیم را تعادل ببخشد. مطمئنا فردا از دقیقه اول، در زمین خواهد بود. دفرل یک راه حل خوب برای پست مهاجم نوک ماست اما در مورد این بازی، خیر!
بسیاری معتقدند رم از کورس اسکودتو خارج شده است؛ نظر شما چیست؟
هرکس می تواند نظر خودش را داشته باشد. امیدوارم بتوانم این تصورات را تغییر بدهم. سه بازی بسیار دشوار را سپری کرده ایم بنابراین فکر می کنم برای پیش بینی در این مورد، کمی زود است.
فقط به فکر سه امتیاز بازی فردا هستیم و فکر می کنم اکنون زمان مناسبی برای تحلیل این مسائل نیست.
مکس الگری گفته است تیمی که می خواهد اسکودتو را فتح کند باید ۹۰ امتیاز بگیرد. نظر شما چیست؟
فارغ از تعداد امتیازات، مهم ترین مسئله، فتح اسکودتو است. چیزهای زیادی در مورد ۸۷ امتیاز سال گذشته می شنوم اما کارهای مهم تری برای رسیدگی به آن وجود دارد.
آیا پیرو تفکرات زدنیک زمن هستید؟
کسانی که فکر می کنند من پیرو تفکرات زمن هستم؛ اشتباه می کنند. مطابق با آنچه می بینم، عمل می کنم. آنچه اهمیت دارد، آماده شدن تیم برای مسابقات مختلف در شرایط متنوع است. آن هایی که می گویند من به دفاع اهمیت نمی دهم، کاری که انجام می دهم را به خوبی درک نکرده اند.
بدون توجه به اینکه شما موفق می شوید یا خیر؛ توجه به خط دفاعی فقط مربوط به کار کردن با مدافعان نیست بلکه باید کل تیم را در نظر گرفت. بعضی اوقات این خط دفاعی است که تعیین می کند شما چگونه به گل می رسید. ناپولی سه گل خود به بنونتو را با قطع توپ به ثمر رساند و ما هم روی گل اولمان به ورونا، همین کار را کردیم اما کافی نیست.
فوتبال از خط دفاعی آغاز می شود و هرکسی آن را نادیده بگیرد، اشتباه بزرگی می کند.





منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار