تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال درحالی که تا دقایق پایانی از سپاهان پیش بود، در نهایت به تساوی رضایت داد تا خود را آماده بازی با الهلال عربستان کند.
کد خبر: ۴۹۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ 21 September 2017
مهر، در ادامه مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ امروز پنجشنبه تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف پرسپولیس رفت که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۲ به ۲  به اتمام رسید.
 
مهدی طارمی (۳۹ - پنالتی) و علی علیپور (۷۲) برای پرسپولیس گل زدند و مروان حسین (۶۱) و جلال الدین علیمحمدی (۸۷) گلهای سپاهان را به ثمر رساندند.
 
پرسپولیس که باید روز سه شنبه هفته آینده در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود،  این بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی (شایان مصلح)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان (بشار رسن) ، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور آغاز کرد.
 
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در همان دقایق ابتدایی توسط علی علیپور به گل رسیدند ولی این گل از سوی اشکان خورشیدی داور مسابقه مردود اعلام شد. بعد از آن کیفیت بازی به طور محسوسی افت کرد و دو تیم موقعیتی روی دروازه مقابل خلق نکردند.
 
شوت رافائل بازیکن تیم سپاهان که با اختلاف کم از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت، در دقیقه ۲۷ یخ بازی را آب کرد. در دقیقه ۳۳ پرسپولیس موقعیتی را با ارسال محسن مسلمان به دست آورد و مهدی طارمی این سانتر را به جای سر با دست به سمت وحید امیری انداخت و امیری هم این توپ را گل کرد؛ ولی داور این گل را هم مردود دانست و به طارمی کارت زرد داد.
 
سرانجام تلاش مهدی طارمی برای گلزنی به سپاهان در دقیقه ۳۹  جواب داد و این بازیکن توانست از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گل بزند تا نیمه اول با همین یک گل به اتمام برسد. خطای پنالتی هم توسط سیاوش یزادنی روی طارمی رخ داد بود.
 
در نیمه دوم این سپاهان بود که برای جبران نتیجه کارش را هجومی تر آغاز کرد. ابتدا ساسان انصاری شوتی به سمت دروازه پرسپولیس زد که علیرضا بیرانوند با اثرگذاری روی این توپ مانع گلزنی سپاهان شد. پرسپولیس دفاعی تر از نیمه نخست ظاهر شد. همین مسئله باعث شد دفاع پرسپولیس در دقایق ابتدایی نیمه دوم زیر فشار حملات سپاهان قرار بگیرد. این حملات در دقیقه ۶۱ جواب داد. مروان حسین با یک ضربه سر توانست دروازه پرسپولیس را باز کند.
 
بعد از گل تساوی، پرسپولیسی ها به خودشان آمدند و مجددا بازی را در دست گرفتند. نتیجه تلاش بازیکنان پرسپولیس هم گلی بود که علی علیپور در دقیقه ۷۲ روی پاس در عمق فرشاد احمدزاده به ثمر رساند.
 
پرسپولیس بعد از این گل بازهم فرصتهایی برای گلزنی داشت ولی قدر این موقعیتها را ندانست تا در دقیقه ۸۷ دوباره گل تساوی را دریافت کند. اینبار جلال الدین علیمحمدی توانست روی سانتر زیبای میرزایی و غفلت مدافعان پرسپولیس گل دوم سپاهان را به ثمر برساند.
 
پرسپولیس در حالی این دو گل را دریافت کرد که علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوشش روی هر دو گل مقصر بود و همین امر نگرانی ها برای بازی با الهلال را بیشتری خواهد کرد.
 
بعد از این گل درگیری هایی بین بازیکنان سپاهان و پرسپولیس رخ داد که داور به میلاد سرلک و جلال علی محمدی از سپاهان و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس کارت زرد داد.
 
تلاش بازیکنان دو تیم برای تغییر نتیجه ثمری نداشت تا بازی در نهایت با همان نتیجه تساوی ۲ به ۲ تمام شود.
 
تیم فوتبال پرسپولیس با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند. سپاهان هم با ۷ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار