فرماندار شهرستان محمود آباد ؛ 15درصد از پره های صیادی مازندران در 33 کیلومتر نوار ساحلی شهرستان محمودآباد از ظرفیت های دیگر محمودآباد است.
کد خبر: ۵۱۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 23 October 2017
به گزارش تابناک : یحیی یوسف پور در همایش ملی کار آفرینی، توسعه صادرات و بین المللی سازی کسب و کار که با حضور صاحبان مشاغل، متولیان صنعت، مدیران عامل بانک ها در مجتمع آموزشی و رفاهی شرکت نفت محمودآباد برگزار شد، اظهار کرد: محمودآباد نخستین تولیدکننده گیاهان شاخه بریده در مازندران و تامین کننده 10درصد از برنج استان با کیفیت مطلوب است.

وی در ادامه افزود: 15درصد از پره های صیادی مازندران در 33 کیلومتر نوار ساحلی شهرستان محمودآباد از ظرفیت های دیگر محمودآباد است. 

یوسف پور با بیان اینکه 65 واحد صنعتی در محمودآباد به فعالیت می پردازند، بیان داشت: این تعداد واحد های صنعتی در 12 رشته صنعتی متفاوت فعالیت کرده و تمام تلاش برای بهتر شدن وضعیت کسب و کار شهرستان محمودآباد صورت می‌گیرد.

وی افزود: عمل کردن به آنچه که گفته می شود و با استفاده از سرمایه گذران و کارآفرینان در حوزه کسب و کار موجب رونق این صنعت می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: تغییر نگاه مردم در حوزه کسب و کار موجب می شود فرهنگ سازی درست صورت گرفته و از حرف به عمل برسد.

فرماندار محمودآباد خاطر نشان کرد: مهم ترین هدف از برگزاری همایش کسب و کار فرهنگ سازی و تغییر نگاه مردم به این حوزه است و باید به مردم یاد داد که چگونه در عرصه های داخلی بازاریابی کنند و شرایط ارتباط آن ها با کشورهای دیگر آماده شود.






منبع : کمال آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار