فرماندار نکا:
امروز با توجه به گسترش فناوری شبکه های ارتباطی و ورود بخش خصوصی به این عرصه، پست با رقبای جدی روبه رو است بنایراین در حوزه بازاریابی باید تحرک بیشتری از خود نشان دهد.
کد خبر: ۵۱۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 30 October 2017
به گزارش تابناک مازندران، احمدی فرماندار نکا: پست به عنوان درگاه خدمات دولت تعیین شده است و انتظار داریم تا به انجام خدمات در دفاتر شهری و روستایی در راستای رفاه حال مردم اقداماتی را انجام دهد تا رضایت خاطر کلیه مردم و شهروندان فراهم آورد.
 پست، نیازمند پویایی بیشتر در عرصه خدمات رسانی است
 
بر اساس این گزارش ، فرماندار نکا در جلسه اجرای طرح سیماک ، بیان داشت: مردم شبکه پست را بزرگترین،مطمئن ترین و ایمن ترین سازمان خدمات رسان می دانند.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان افزود: اقتصاد مقاومتی از تاکیدات مقام معظم رهبری درپی مقاوم سازی، بحران زدایی و ترمیم ساختارها و نهادهای فرسوده و ناکارآمد موجود اقتصادی مطرح می شود و بنابراین دولت به منظور تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرای پروژه ی سیماک را در دستور کار خود قرار داده است.
 
احمدی گفت: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی همیشه به صورت ریالی و ارزی نیست و در برخی موارد جلب رضایت و اعتماد عمومی و همچنین توجه به حقوق شهروندی مطرح می باشد.
 
فرماندار نکا تصریح کرد: امروز با توجه به گسترش فناوری شبکه های ارتباطی و ورود بخش خصوصی به این عرصه، پست با رقبای جدی روبه رو است بنایراین در حوزه بازاریابی باید تحرک بیشتری از خود نشان دهد.
 
این مسول با اشاره به اینکه اعتماد سازی با اقدام و عمل بوجود می آید، ادامه داد: پست به عنوان درگاه خدمات دولت تعیین شده است و انتظار داریم تا به انجام خدمات در دفاتر شهری و روستایی در راستای رفاه حال مردم اقداماتی را انجام دهد تا رضایت خاطر کلیه مردم و شهروندان فراهم آورد.
 
احمدی ، ابزار رضایت از ارائه خدمات به مردم توسط پست و پیشخوان ، کار با ضریب اطمینان بالا از مزایای پیاده شدن دولت الکترونیک در کشور دانست و خواستار فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جهت معرفی و نحوه خدمات به مردم شد.
 
معاون مدیرکل پست استان مازندران نیز بیان داشت: ترسیم درست فرآیندها و ایجاد بسترهای لازم جهت ارائه خدمات الکترونیکی به مردم ، اجرای طرح سیماک در راستای یکپارچه سازی مدیریت املاک می باشد و در قالب آن افراد برای انجام امور اداری ملک خود به جای سازمان های متعدد فقط به یک محل مراجعه و پرونده الکترونیکی تشکیل می دهند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار