دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از آزادسازی و رفع تصرف بیش از ۱۳۲ هکتار از اراضی ملی استان به ارزش ۸۷ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 31 October 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام و المسلمین اسدا... جعفری گفت: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفاظت و صیانت از منابع ملی، با همکاری منابع طبیعی استان بیش از ۱۳۲ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۸۷ میلیارد خلع ید شد. 
وی ادامه داد: در ۶ ماه اول امسال، اراضی خلع ید شده از طریق اجرای احکام صادر شده، ۴۷ فقره پرونده به مساحت بیش از ۴۷ هکتار و ارزش بیش از ۲۷ میلیارد تومان بوده است.
دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال تاکید کرد: در ۶ ماه اول سال جاری اراضی خلع ید شده از طریق تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون جنگلها نیز ۵۲۸ فقره پرونده به مساحت بیش از ۸۴ هکتار و ارزش بیش از ۶۰ میلیارد تومان بوده که مجموعه این ارضی ملی ۵۷۵ فقره پرونده به مساحت ۱۳۲ هکتار به ارزش ریالی بیش از ۸۷ میلیارد تومان است.
ایشان تاکید کرد:همانطور که قبلا اعلام کردیم صیانت از جنگل مازندران نیاز به توجه ویژه ارادی مسئولین کشوری دارد و دراین خصوص باید نسبت به رفع کمبودها و نواقص موجود از حیث منابع انسانی یا بودجه و تجهیزات مربوطه اقدام کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با حساسیت به پرونده های متجاوزین به حقوق عامه به ویژه جنگل در شعب ویژه رسیدگی وبا مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.





منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار