با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران
آموزش و پرورش برای افزایش کیفیت زندگی اجتماعی از طریق آموزش، تعلیم و تربیت در جایگاه ویژه ای قرار دارد و در این راستا اقدامات عملی و اجرایی باید در دستور کار این سازمان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۲۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷ 14 November 2017
به گزارش تابناک مازندران،  نشست کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر استان در شهرستان نکا با حضور دکتر یونسی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ومهندس احمدی فرماندار نکا و مهندس میرزایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اعضای شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
 
براساس این گزارش، احمدی فرماندار نکا در این جلسه اظهار داشت : برای بهبود معتادین، عدم مصرف مواد اعتیادآور به تنهایی کافی نیست بلکه تمامی دستگاه های ذیربط باید در مسیری برنامه ریزی کنند و به پیش روند که شیوه صحیح زندگی کردن در جامعه به این افراد آموزش داده شود.
 برگزاری نشست مبارزه با مواد مخدر مازندران
 
وی در ادامه در این جلسه گفت: برای بهبود معتادین، عدم مصرف مواد اعتیادآور به تنهایی کافی نیست بلکه تمامی دستگاه های ذیربط باید در مسیری برنامه ریزی کنند و به پیش روند که شیوه صحیح زندگی کردن در جامعه به این افراد آموزش داده شود.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان نکا بیان داشت: آموزش و پرورش برای افزایش کیفیت زندگی اجتماعی از طریق آموزش، تعلیم و تربیت در جایگاه ویژه ای قرار دارد و در این راستا اقدامات عملی و اجرایی باید در دستور کار این سازمان قرار گیرد.
 
همچنین در این نشست با حضور اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نکا مسائل و مشکلات اجتماعی معتادین و گروه های در معرض آسیب، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار