رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد .
کد خبر: ۵۲۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 23 November 2017
به گزارش تابناک : در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی ، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .
وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت۱۲ ظهر امروز چهارشنبه اول آذرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه چهارم آبان ماه از محورهای "کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه” ممنوع است .
رئیس پلیس راه مازندران، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه سوم آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
قدمی، خاطر نشان کرد: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه اول آذرماه و همچنین از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت : تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.








منبع : مازندرانه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار