شرکت عظیم خودرو که پیشتر در عرصه فروش لیزینگی و شرایطی خودرو نامی شناخته شده بود؛ به تازگی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به عرصه تولید هم روی آورده است. عظیم خودرو با کمک شریک‌هایی از کشور‌های آسیایی به جرگه مونتاژ کنندگان خودرو در ایران پیوسته است. از میان همکاران جدید عظیم خودرو، ماهیندرا نقش مهمی در سرنوشت فردای این شرکت بازی می‌کند. عظیم خودرو در دومین نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب، از محصولات جدیدش با برند ماهیندرا رونمایی کرد.
کد خبر: ۵۳۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 27 November 2017

به گزارش تابناک : ماهیندرا نخستین خودروساز هند است که به صورت رسمی در ایران حاضر می‌شود. هرچند با توجه به مالکیت هندی‌ این شرکت بر سانگ یانگ موتورز کره جنوبی و موفقیت مدل تیوولی، می‌توان نتیجه گرفت که ماهیندرا از مدت‌ها قبل در سود فروش خودرو در ایران شریک بوده است. ماهیندرا در گام اول برای ورود به بازار، سه مدل شاسی بلند و یک پیکاب را در نظر گرفته است.

رونمایی عظیم خودرو از ماهیندرا XUV500

کراس اوور متوسط ماهیندرا از معدود خودرو‌های زیبای هندی محسوب می‌شود. هرچند همین طراحی فعلی XUV500 هم ممکن است به دل خیلی‌ها ننشیند اما به نسبت دیگر محصولات این برند، به واقع قابل قبول است. 

رونمایی عظیم خودرو از ماهیندرا XUV500

این شاسی بلند از پیشرانه‌ای به حجم دقیق 2179 سی سی استفاده می‌کند که 140 اسب بخار قدرت و 330 نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس 6 سرعته دستی یا اتومات بر روی XUV500 قابل سفارش است و امکاناتی چون صندلی برقی 8 جهته راننده، سیستم میکرو هیبرید، فرمان برقی، تهویه مطبوع خودکار، سانروف، نشانگر فشار باد تایر و سیستم ورود بدون کلید در این مدل وجود دارد.

رونمایی عظیم خودرو از ماهیندرا XUV500

XUV500 بهترین و کامل ترین محصول ماهیندرا است که با ظاهری به نسبت زیبا، امکانات مناسب، کیفیت متوسط و ایمنی قابل قبول در رنج بالای 100 میلیون تومان با چینی‌های درجه یک بازار همچون تیگو7 به رقابت خواهد پرداخت.





منبع : خودرونویس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار