۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در ۸ ماه امسال پرداخت شد.
کد خبر: ۵۳۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 28 November 2017
به گزارش تابناک : سید زین‌العابدین پرواسی، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران، با اشاره به اینکه هدف از تشکیل صندوق امداد ولایت گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه، فراهم کردن زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران و کمک‌های مردمی و تسهیل در پرداخت وام به مددجویان است گفت: ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در ۸ ماه امسال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شد. 

وی افزود: این تسهیلات در قالب وام اشتغال و کارگشایی به‌صورت قرض‌الحسنه به ۶ هزار و ۶۲۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در مازندران پرداخت شد.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران با بیان اینکه بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از وام در بخش اشتغال به ۴۳۹ نفر از مددجویان پرداخت شد، گفت: سقف پرداخت تسهیلات خودکفایی تا ۳۰ میلیون تومان است.

وی بابیان اینکه تسهیلات کارگشایی تا سقف ۵ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت می‌شود، افزود: بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از وام پرداخت‌شده در بخش کارگشایی درزمینه‌های، هزینه درمان برای ۵۰۲ نفر، تأمین جهیزیه برای ۲۱۰ نفر، پرداخت بدهی هزار و ۲۲۲ نفر و در سایر موارد به ۴ هزار و ۲۵۴ نفر از مددجویان پرداخت شد.

پرواسی گفت: بیش از ۳ هزار نفر از مددجویان در مازندران در نوبت دریافت وام قرض الحسنه قرار دارند و مردم خیّر و نیکوکار استان می‌توانند با سپرده گذاری در این صندوق زمینه خدمت رسانی بهتر به نیازمندان را فراهم کنند.

وی افزود: مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مازندران از آبان ماه امسال به‌حساب آنان نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت واریز شد.





منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار