۳ هزار و ۹۱۰ تن سویا از کشاورزان مازندران به صورت تضمینی خریداری شد.
کد خبر: ۵۳۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 29 November 2017
به گزارش تابناک : سیدمحمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: از سی ام مهرماه امسال، زمان آغاز خرید تضمینی دانه روغنی سویا در مازندران تاکنون، میزان ۳ هزار و ۹۱۰ تن سویا از کشاورزان این استان خریداری شد.

وی افزود: هر کیلو دانه روغنی سویا با دو درصد ناخالصی و ۱۲ درصد رطوبت، مبلغ ۲۴ هزار و ۶۹۴ ریال خریداری می‌شود که با پیگیری‌های به‌عمل آمده تاکنون، ۴۵۱ میلیون و ۸۴۳ هزار ریال از مطالبات کشاورزان توسط بانک عامل پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور به مراکز خرید تضمینی سویا در مازندران اشاره کرد و گفت: کارخانه آرد پاک سابان گلوگاه، شرکت بهپاک بهشهر، سیلوی شهید میرزاپور نکا، کارخانه آرد سورک، کارخانه آرد دستاس ساری، کارخانه آرد نمونه جویبار، انبار دانه‌های روغنی سیمرغ، انبار دانه‌های روغنی بابلسر و انبار دانه‌های روغنی آمل واقع در جاده چمستان، ۹ مرکزی هستند که توسط شرکت غله برای خرید دانه‌های روغنی سویا تجهیز و راه اندازی شدند.

جعفری افزود: یک مرکز خرید سیار نیز برای شهرستان‌های قائم شهر و سوادکوه در نظر گرفته شده تا سویاکاران این مناطق نیز بتوانند به‌راحتی محصول خود را تحویل دهند.





منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار