یک انتقال بحث بر انگیز دیگر در راه است و بار دیگر ردپای بارسلونا در آن به چشم می خورد. انتقالی که جنجال های زیادی را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۵۵۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 20 January 2018

به گزارش تابناک : بارسلونا از همین حالا اولین خرید فصل بعد خود را مشخص کرده است. پس از دو انتقال گران قیمت در تابستان گذشته و زمستان امسال(دمبله و کوتینیو)  همچنان دست بردار نیست و به ادعای اسپورت، توافقی کامل با آنتوان گریزمان ، ستاره فرانسوی اتلتیکو صورت گرفته است؛ به طوریکه او را باید خرید اول آبی اناری ها برای فصل 19-2018 دانست.

این انتقال البته قدم به قدم و به آرامی صورت خواهد گرفت و همه چیز به خود رئیس باشگاه یعنی جوزپ بارتومئو بستگی دارد. ماه گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر ملاقات بارتومئو با خانواده گریزمان در رستورانی در بارسلونا. سپس مدیر ارتباطات بارسا در مصاحبه ای این موضوع را تایید کرد. حال خبر می رسد که توافقات بین دو طرف نهایی شده است.

نشریه اسپورت که امروز این خبر را تیتر یک خود کرده است، جزئیاتی در مورد آن را نیز افشا کرده است.

طبق توافق بارسا و گریزمان، هر دو طرف در صورت نقض مفاد پیش قرارداد و عقب نشینی، باید جریمه پرداخت کنند. به این صورت که اگر ستاره فرانسوی زیر عهد خود زده و به جای بارسا راهی یونایتد شود، باید مبلغی به عنوان جریمه به بارسا پرداخت کند و عکس این قضیه نیز صادق است.

هنوز مشخص نیست که بارسا این انتقال را چگونه ترتیب خواهد داد. در ابتدا قرار است که بارتومئو شخصا با مدیران باشگاه اتلتیکو وارد مذاکره شود تا به جای پرداخت رقم فسخ قرارداد 100 میلیون یورویی گریزمان، که روشی دوستانه نیست، همه چیز را از طریق مذاکره با باشگاه اتلتیکو پیش ببرد که در این صورت بارسلونا از پرداخت مالیات رقم انتقال نیز معاف خواهد شد.

این روش البته دشواری های خاص خود را دارد چرا که پس از فاش شدن ملاقات بارتومئو با خانواده گریزمان، رابطه اتلتیکو و بارسلونا دیگر مثل سابق نیست و شکایتی علیه بارسا به فیفا نیز تقدیم شده است. پیش از این بارسلونا توانسته بود آردا را بدون مشکل خاصی از اتلتیکو به خدمت بگیرد ولی انتقال گریزمان به سادگی و حداقل از طریق مذاکره مستقیم تا حدود زیادی غیرممکن است.

همچنین انتقال گریزمان با جام جهانی 2018 مصادف خواهد شد. در واقع پنجره انتقالات تابستانی آتی از هفته سوم جام جهانی باز می شود و گریزمان در آن مقطع می تواند به بازیکن جدید بارسلونا بدل شود. او ممکن است برای یک روز اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرده و قراردادش با بارسا را امضا کند یا اینکه همه چیز به بعد جام جهانی موکول شود.

همین حالا در بارسلونا ستاره هایی فرانسوی چون اومتیتی و دمبله حضور دارند که بی صبرانه منتظر آمدن گریزمان هستند. یک لحظه به این فکر کنید که فصل بعد عناصر تهاجمی بارسا متشکل از مسی، کوتینیو، گریزمان، دمبله و سوارز خواهند بود. خط آتشی که یک سال بعد از جدایی نیمار بار دیگر ترمیم شده و وحشت را به جان رقبا خواهد انداخت.

بارسلونا همچنین با اختصاص دادن پیراهن شماره 14 برای کوتینیو نشان داد که پیراهن شماره 7 را برای گریزمان ذخیره کرده است. نشانه ای دیگر برای اثبات توافق کامل بلوگرانا با ستاره فرانسوی.

رئال سال هاست که لقب کهکشانی را یدک می کشد ولی بی شک با انتقال گریزمان به بارسا، آبی اناری ها کهکشانی جدید فوتبال اروپا خواهند شد مگر اینکه رئال هم بتواند با جذب هازارد، کین و نیمار، تعادل را بازگرداند.
 

 

 

 

منبع : ورزش 11

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار