معاون اداره کل ایمنی و حریم راه مازندران گفت: محور کندوان و هراز همچنان مسدود است و شب گذشته 150 نفر در راهدارخانه محور هراز اسکان داده شدند.
کد خبر: ۵۵۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 28 January 2018

به گزارش تابناک : عباسعلی نجفی در ارتباط با وضعیت محورهای روستایی مازندران، اظهار کرد: در محورهای روستایی مازندران بارش برف داشتیم.

وی افزود: در کل مناطق روستایی مازندران بارش برف شدید داشتیم و در حال حاضر بیشتر تلاش ما برای رفع انسداد محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و محور ساری به کیاسر است.

معاون اداره کل ایمنی و حریم راه اداره کل حمل و نقل جاده‌ای مازندران خاطرنشان کرد: در محورهای فرعی جنت رودبار، دو هزار، سه هزار، عباس‌آباد، کلاردشت، مسیرهای آلاشت، دودانگه و مسیر هزارجریب نکا و منطقه نیالا هم شاهد بارش برف هستیم.

این مسئول در پاسخ به این سوال که آیا این محورها مسدود است، گفت: نه، همکاران ما علاوه بر مراقبت برای بازسازی محورهای اصلی، در این مسیرها هم مشغول فعالیت برای جلوگیری از انسداد جاده‎ها هستند.

نجفی در ارتباط با اقدامات انجام شده در محور کندوان و علت انسداد جاده، بیان کرد: حجم بارش برف در محدوده راهداری استان البرز بسیار بیشتر است و به همین دلیل این محور مسدود شده است.

وی درباره وضعیت محور هراز، گفت: در این مسیر تا ساعت سه صبح امروز مسیر باز بوده و ترافیک برقرار بود ولی به دلیل کولاک موجود مجبور شدیم که 500 دستگاه ماشین‌آلات از تونل مشاء که در حال تعمیر است عبور بدهیم.

معاون اداره کل ایمنی و حریم راه اداره کل حمل و نقل جاده‌ای مازندران، اضافه کرد: 150 دستگاه خودور که در مسیر راه به دلیل بارش سنگین برف امکان عبور نداشتند، در راهدارخانه اسکان داده شده‌اند و امروز صبح راهدارخانه ما تخلیه شده است.

این مسئول با اعلام اینکه بارش برف تا 20 کیلومتری آمل رسیده است، افزود: در حوزه راه استان مازندران حدود 80 کیلومتر بارش برف داریم.

نجفی در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعاتی از وضعیت انسداد راه روستایی در اختیار ندارید، بیان کرد: در حال حاضر همه تلاش ما بازسازی محورهای اصلی است، در کنار این مسیرها، برنامه بازگشایی احتمالی محورهای روستایی هم در برنامه کاری قرار دارد.

بارش نزولات آسمانی در مناطق شهری استان مازندران به صورت باران و در مناطق روستایی به صورت برف ادامه دارد.

 

 

منبع : بلاغ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار