مسئول کمیته مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، 19 بهمن را زمان بازی معوقه تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران در بابل اعلام کرد.
کد خبر: ۵۵۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 31 January 2018

به گزارش تابناک : فریبرز محموزاده افزود: همزمان با دیدار تیم های مازندرانی خونه به خونه و نساجی در روز پنجشنبه 19 بهمن ماه، دیدار معوقه تیم های راه آهن با اکسین و ملوان با صبا نیز برگزار خواهد شد.

شهرآورد ششم تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور به علت شرایط بد آب وهوایی در روز یکشنبه9 بهمن ماه به تعویق افتاد و درحالی که داور مسابقه به روز دوشنبه10 بهمن موکول کرده بود، این دیدار با تداوم بارش برف و نامناسب بودن زمین ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار نشد.

لغو دو بار متوالی بازی تیم های خونه به خونه ونساجی را محمدحسین زاهدی فر داور شهرآورد مازندرانی های لیگ دسته یک فوتبال کشور اعلام کرد بود که به دلیل تداوم برف و بارندگی قابل برگزاری نیست.

در دیدار رفت این دو تیم ؛ تیم نساجی با هدایت مهدی پاشازاده در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه یک بر صفر تیم خونه به خونه مازندران را که هدایت آن را جواد نکونام بر عهده داشت ، شکست داد و دیدار برگشت برای بابلی ها به مثابه جبران شکست بازی رفت از همسایه قائمشهری تلقی می شود.

تا پایان هفته بیستم ویکم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور تیم نساجی با کسب 36 امتیاز در مکان سوم و خونه به خونه بابل هم با 35 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار