استاندار یزد:
ـ استاندار یزد با اشاره به بیکاری ۱۸ هزار بیکار تحصیلکرده در استان یزد گفت: مسیر اشتغالزایی بیکاران تحصیلکرده از شرکت های دانش بنیان می گذرد.
کد خبر: ۵۶۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 06 February 2018

به گزارش تابناک یزد، محمود زمانی قمی امشب در نشست شرکت ها، استارتاپ ها و فعالان حوزه ICT استان یزد با اشاره به ویژگی های استان یزد اظهار داشت: یزد در حوزه تلاش و توسعه و اقتصاد از استانهای مطرح کشور بوده و مزیت های بسیاری در عرصه های صنعتی، معدنی، گردشگری و ... دارد.

وی با اشاره به اینکه استان یزد هم اکنون ۴۵ هزار بیکار دارد، افزود: ۱۸ هزار نفر از این تعداد افراد تحصیلکرده هستند که ۱۰ هزار نفر از این تعداد خانم ها هستند که به طور قطع صنایع سنتی ما نمی توانند پاسخ این بخش را بدهند و شرکت های دانش بنیان مسیر اصلی کاهش آمار بیکاری فارغ التحصیلان است.

بنا به گزارش ایسنا-یزد، زمانی قمی با اشاره به اینکه وزرای جوان می توانند زبان نسل جدید را بهتر دریافت کنند، بیان کرد: نسل سوم خود را نزدیکتر به وزرای جوان می بینند و امیدواریم با این ارتباط بتوانیم از حریم انقلاب و نهضت صیانت کنیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم در توسعه استان یزد، شرکت های دانش بنیان تلاش کنند تا یزدی آبادتر از گذشته را رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار