مدیرکل فرهنگ و ارشاد ایلام گفت: یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام 18بهمن ماه جاری همزمان با سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی در مرکز این استان بمدت یک هفته افتتاح و تا 23 بهمن ادامه می یابد و تخفیف 30 درصدی فروش برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۶۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 06 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛علی محمد نیاکان اظهار کرد: مجموع ناشران و نمایندگی ناشر در این نمایشگاه 228 نفر با 10 ناشر استانی بوده و در قالب 183 غرفه با 57 هزار و 767 عنوان کتاب برگزار می شود.

وی افزود: کتاب های این نمایشگاه در مدت یک هفته برپایی با برقراری تخفیف 30 درصدی از طریق بن و همچنین از سوی ناشران به علاقه مندان عرضه خواهد شد.

نیاکان یادآور شد: در این نمایشگاه 15 برنامه با موضوعات گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی، نگاهی به ادبیات داستانی معاصر، امر به معروف و نهی از منکر، نشست کتابخوان، محفل شعر و موسیقی، نقد و بررسی کتاب و رونمایی از تازه های نشر در سال 96 با همکاری سپاه امیرالمومنین استان، دادگستری و نیروی انتظامی، نهاد کتابخانه های عمومی استان و کانون فرهنگی هنری مساجد استان و حوزه علمیه برگزار می شود.

وی از دیگر برنامه های جنبی نمایشگاه را ایجاد ایستگاه نقاشی برای کودکان در غرفه کودک، اجرای نمایش خیابانی در محوطه بیرونی نمایشگاه و نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی عنوان کرد.

نیاکان گفت: این نمایشگاه هر روز عصر از ساعت 16 تا 17:30 و 18:30 تا 19:45 و در نوبت صبح نیز هر روز از ساعت 9 تا 12 برنامه قصه گویی برای کودکان توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار