مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: با پیگیری های به عمل آمده مطالبات شالیکاران استان های مازندران و گیلان به مبلغ ۳۰ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال پرداخت شد.
کد خبر: ۵۷۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 03 March 2018

به گزارش تابناک : سید محمد جعفری بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال از مطالبات شالیکاران شمال اظهار داشت:با این میزان پرداختی تمامی مطالبات شالیکاران این دو استان از طریق سامانه جامع خرید تضمینی محصولات کشاورزی پرداخت شد.

جعفری افزود: ۲۹ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال از این مبلغ مربوط به خرید برنج از کشاورزان استان مازندران و ۱ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال نیز مربوط به شالیکاران استان گیلان است.

وی گفت: در سال زراعی جاری بر اساس ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی و دستور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، خرید توافقی برنج ندا ، نعمت و شیرودی از تاریخ ۱۳ دی ماه لغایت ۱۵ بهمن در دو مرکز خرید استان در شهرستانهای نکا و بابل صورت گرفت که در این مدت ۵۶۳ تن برنج پرمحصول شالیکاران مازندرانی با معرفی نامه جهاد کشاورزی استان تحویل گرفته شد.

وی در پایان اظهار داشت: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ همزمان با خرید برنج پرمحصول در استان مازندران، ۱۴ تن برنج صدری هاشمی نیز از کشاورزان استان گیلان در دو مرکز که در شهرستانهای رودسر و رشت دائر شد خریداری کرد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار