فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه تاکنون 500 هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز از سطح استان جمع‌آوری شد، هشدار داد: تمام واحدهای صنفی و انبارهایی که متصدیان آن‌ها نسبت به توزیع، نگهداری و فروش مواد محترقه غیرمجاز اقدام کنند، پلمب می‌شوند.
کد خبر: ۵۷۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 10 March 2018

به گزارش تابناک :  سردار سیدمحمود میرفیضی در حاشیه برپایی نمایشگاه ظفر 12 در میدان امام ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان، دوازدهمین مرحله از طرح ظفر با بسیج همه امکانات در حوزه‌های مختلف شامل آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، برخورد با سارقان، برخورد با متخلفان کالا و ارز، برخورد با اراذل و اوباش، موضوعات ترافیکی و برخورد با تخلفات راهور طی روز جاری در سطح شهرستان ساری به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح و با هماهنگی دادستان مرکز مازندران، 423 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در همین راستا، 68 سارق با سابقه نیز دستگیر شدند که منجر به کشف کالاهای سرقتی به میزان 350 میلیون تومان شد.

میرفیضی با بیان اینکه در این طرح تعداد 17 نفر از اراذل و اوباش این شهرستان نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: بیش از 400 فقره انواع خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه تاکنون و در ایام پایانی سال‌جاری، 500 هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز از سطح استان جمع‌آوری شد، هشدار داد: تمام واحدهای صنفی و انبارهایی که متصدیان آن‌ها نسبت به توزیع، نگهداری و فروش مواد محترقه غیرمجاز اقدام کنند، پلمب خواهند شد و اگر این اقلام در خودرویی کشف شود، آن خودرو تا پایان تعطیلات نوروزی سال آینده توقیف خواهند شد.

فرماند انتظامی مازندران در پایان با اشاره به کشف 21 کیلو مواد مخدر طی روز جاری در ساری، گفت: شعار طرح نوروزی سال 97، آرامش بهاری همراه با نظم و امنیت است.

 

 

 

منبع : بلاغ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار