دستورالعمل خرید کالای ایرانی هفته آینده به دستگاههای اجرایی مازندران ابلاغ می شود.
کد خبر: ۵۸۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 05 April 2018

به گزارش تابناک : استاندار مازندران در نخستین جلسه شورای اداری استان با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رقابتی کردن شرایط تولید و افزایش کیفیت کالاهای تولیدی استان در سال 97 پیگیری می شود گفت: آیین نامه استفاده و خرید کالای ایرانی در ادارات مازندران تا هفته آینده به دستگاههای استان ابلاغ می شود.
اسلامی همچنین با تأکید بر خداحافظی مدیران استان با فرایندهای زمانبر ولزوم تسهیل شرایط کسب و کار افزود : فضای تولید در مازندران مشکل ندارد و هموار سازی صادرات و تحول اقتصادی بر اساس محورهای 12 گانه اقتصاد مقاومتی اساس کار مدیران در سال 97 است. 
وی همچنین با اشاره به وجود 2 هزار و 300 طرح نیمه تمام در مازندران تلاش در واگذاری تسهیلات اشتغالزایی به روستائیان و عزم در تکمیل طرح های نیمه تمام در کنار کمک سرمایه گذاران را خواستار شد .
استاندار مازندران در ادامه ، به کاهش 17 درصدی نزولات آسمانی امسال در مازندران اشاره و تاکید کرد؛ با ورود میدانی سازمان جهاد کشاورزی و آب منطقه ای و تشکیل کمیته حفاظت از منابع آبی در شهرستان ها با اعمال مدیریت باید از مشکلات کم آبی سال 97 عبور کرد. 
رضیان رئیس مجمع نمایندگان مازندران هم با اشاره به کم کاری وزارت کشاورزی در بی توجهی به واردات برنج به عنوان کالای ایرانی، کم آبی امسال را تهدید کننده تولید برنج در استان دانست و گفت: با راه اندازی ستاد بحران خشکسالی ،رصد مشکلات و تلاش در رفع دغدغه شالیکاران ضرورت دارد.

 
 
00:0002:01
 
دانلود
 
 
 
 
منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار