فرماندار مهریز:
فرماندار مهریز با اشاره به اینکه خرید و مصرف کالای ایرانی نقش موثری در افزایش تولید و ایجاد اشتغال جوانان دارد، گفت: برای اجرای توصیه های مقام معظم رهبری و تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، مسوولان و تولیدکنندگان نقش اصلی بر عهده دارند.
کد خبر: ۵۹۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 18 April 2018

سید محمد رستگاری عصر سه شنبه در جمع مسوولان شهرستان به اهمیت پیگیری مطالبات مقام معظم و سیاست های دولت در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و افزود: مدیران با حمایت از تولید کنندگان زمینه خرید بیشتر اجناس داخلی را فراهم کنند.
وی ادامه داد: ارتقای سطح تولیدکالای داخلی توسط صاحبان صنایع و فرهنگ سازی آن توسط نهادهای آموزشی و تبلیغی موجب اقبال عمومی در حمایت از خرید و مصرف کالای ایرانی است .
فرماندار مهریز با بیان اینکه محور فعالیت های دولت در سالجاری برنامه ریزی و حمایت از خرید کالای ایرانی است ، تصریح کرد: مدیران باید در عمل برای تقویت تولید داخلی و اشتغال وظایف خود را انجام دهند.
رستگاری یادآور شد: همکاری بخش خصوصی و خیران در کنار برنامه های دولت برای اجرای شعار سال تعیین کننده است ، باید زمینه مشارکت آنها توسط مسوولان فراهم شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون پنج شهرک با ایجاد حدود چهار هزار فرصت شغلی در این شهرستان با همکاری بخش خصوصی در زمینه های مختلف فعالیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار