فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد از اکران فیلم سینمائی به وقت شام در بهاباد خبرداد و گفت: این فیلم در سه سانس در سالن مجتمع فرهنگی هنری علامه ملاعبدالله بهابادی اکران می‌شود.
کد خبر: ۶۰۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 13 May 2018

سرگرد پاسدار احمد حاجی‌زاده با بیان اینکه اکران این فیلم با همکاری واحد فرهنگی ناحیه و اداره ارشاد اسلامی است اظهار داشت: از علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های سینمائی دعوت می‌شود تا در اکران این فیلم شرکت کنند.

وی بیان کرد: فیلم سینمایی «به وقت شام» با بازی بابک حمیدیان و هادی حجازی‌فر به همراه بازیگران سوری و لبنانی با موضوع شهدای مدافع حرم و مبارزه علیه داعش به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا تولید شده و اکران آن در روزهای اخیر با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم مواجه شده است.

وی به جدیت کار بسیج در زمینه فرهنگی  تاکید کرد و گفت: امروز دشمن توان جنگ نظامی با ما را ندارد و از این طریق امروز دشمن تمام توان خود را در جنگ نرم و جنگ فرهنگی به کارگرفته است که باید هوشیار و مواظب بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه سپاه در زمینه فرهنگی فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان انجام داده است گفت: سپاه در حوزه  فرهنگی با اجرای طرح مسجد محوری و پایگاه محوری فعالیت‌های خود را در این حوزه‌ها از طریق حضور اعضای فعال و غیرفعال  با شرکت در مساجد اموزش‌های عقیدتی و نظامی لازم را می‌بینند. 

شرکت در کلاس‌های حلقه‌های صالحین، جلسات تفسیر قرآن، و آموزش‌های فنون دفاعی و رزمی و فعالیت‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های این واحد است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار