چهار باشگاه نفت تهران، ماشین‌سازی تبریز، خونه به خونه بابل و سیاه جامگان نماینده‌ای در مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول نداشتند.
کد خبر: ۶۳۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳ 16 July 2018

چهار باشگاه نفت تهران، ماشین‌سازی تبریز، خونه به خونه بابل و سیاه جامگان نماینده‌ای در مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول نداشتند. از بین این سه تیم دو تیم نفت و سیاه جامگان که از لیگ دسته برتر سقوط کرده‌اند ظاهراً در لیگ یک هم شرایط بد و نامشخصی دارند.

* سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: به شرط تصویب هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال فصل آینده سهمیه صعود تیم‌ها به لیگ برتر ۲.۵ خواهد شد.

*‌ فتاحی همچنین اعلام کرد: در صورتی که تیم‌های لیگ یک حق ورودی به مسابقات و حق عضویت را پرداخت کنند ۵۰ درصد از فضای تبلیغات محیطی را در اختیار خواهند داشت و ۵۰ درصد دیگر متعلق به سازمان لیگ خواهد بود.

* از تیم‌های لیگ یک خواسته شد جام حذفی را جدی بگیرند زیرا ممکن است مثل فصل گذشته یک تیم لیگ یکی به فینال برسد.

* فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ یک نیز اعلام کرد: هنوز کار تغییر نام برق جدید شیراز به قشقایی شیراز تمام نشده و باید روال اداری این مسئله طی شود.

* محمودزاده همچنین از غیبت سرمربیان لیگ یکی درقرعه‌کشی گلایه کرد و گفت: کاش سرمربیان مراسم قرعه‌کشی لیگ یک را جدی‌تر از گذشته بگیرند.

* از تیم‌ها خواسته شد که زمین‌های چمن خود را به شرایط مطلوب نزدیک‌تر کنند و تصور نکنند که با بازی در زمین خراب می‌توانند حریفان را شکست بدهند زیرا در صورت مصدومیت یک بازیکن‌شان ممکن است ۲۰۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان خسارت ببینند.

* جذاب‌ترین مسابقه هفته اول دیدار ملوان با خونه به خونه بابل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار